Αυτό το πνεύμα, το οποίο οδήγησε τον Luigi Lavazza στη σύλληψη της ιδέας για το χαρμάνι, είναι το ίδιο πνεύμα που εκφράζεται στα έργα μεγάλων καλλιτεχνών, οραματιστών που ξέρουν πώς να βλέπουν και να περιγράφουν την αλλαγή πριν από όλους τους άλλους. Η δέσμευση της Lavazza στην τέχνη είναι η επιθυμία να διατηρήσουμε αυτό το πνεύμα ζωντανό.
Το πρώτο εγχείρημα εξερευνά τον άγνωστο, εκείνη την περίοδο, κόσμο της διαφήμισης.
Έτσι ξεκίνησε η συνεργασία με τον Armando Testa, ο οποίος οδήγησε την Lavazza, όντας παρών πριν την πρώτη έκδοση της τηλεοπτικής εκπομπής «Carosello» το 1957, στη γραφική διαφήμιση, χάρη στα κινούμενα σχέδια αξέχαστων χαρακτήρων, όπως η όμορφη Carmencita και ο πιστολέρο Caballero.