Με τη νέα διαφήμιση Born Social θέλουμε να γιορτάσουμε το ρόφημα που αντιπροσωπεύει καλύτερα την Ιταλία και την ιταλικότητα παγκοσμίως. Όπως δήλωσε ο Luigi Lavazza, «ο καφές δεν είναι απλά ένα ρόφημα, δεν είναι απλά ένας καφές, είναι ένας τρόπος να βρισκόμαστε παρέα». Και αυτός είναι ο λόγος που η διαφήμιση Born Social μιλά για την καθολική φύση του ιταλικού καφέ, που συνδέει τους ανθρώπους, και τη σημασία της κοινωνικοποίησης ως μια ιταλική αξία που όλος ο κόσμος αναγνωρίζει.
Με τη νέα διαφήμιση Born Social θέλουμε να γιορτάσουμε το ρόφημα που αντιπροσωπεύει καλύτερα την Ιταλία και την ιταλικότητα παγκοσμίως. Όπως δήλωσε ο Luigi Lavazza, «ο καφές δεν είναι απλά ένα ρόφημα, δεν είναι απλά ένας καφές, είναι ένας τρόπος να βρισκόμαστε παρέα». Και αυτός είναι ο λόγος που η διαφήμιση Born Social μιλά για την καθολική φύση του ιταλικού καφέ, που συνδέει τους ανθρώπους, και τη σημασία της κοινωνικοποίησης ως μια ιταλική αξία που όλος ο κόσμος αναγνωρίζει.