Lavazza GR Όταν η διαφήμιση γίνεται μέρος της Ιστορίας

Η Lavazza ήταν πάντα μια εταιρεία που υιοθετούσε την καινοτόμο προσέγγιση στη διαφήμιση.

Η στρατηγική της εικόνας του εμπορικού σήματος που εφαρμόζεται όλα αυτά τα χρόνια είναι ένας άριστος συνδυασμός από παραδοσιακά ιταλικά κωμικά στοιχεία και ένα φρέσκο όραμα με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

Μέρα με τη

μέρα

2005 - σήμερα
Από τα γήπεδα του τένις έως τον κόσμο της γεύσης, αγγίζουμε τον παράδεισο, έχοντας πάντα επίγνωση της κληρονομιάς μας. Το πάθος για το τένις, η συνεργασία με κορυφαίους σεφ, τα χαρμάνια που κλέβουν καρδιές στις ΗΠΑ και ο εμβληματικός Ιταλός στην καμπάνια Paradiso: όλoς ο πλούτος της Lavazza σε μια σειρά από επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες.
2017
Γεννήθηκε το 1985 για να ενισχύει την κοινωνικότητα

Με τη νέα διαφήμιση Born Social θέλουμε να γιορτάσουμε το ρόφημα που αντιπροσωπεύει καλύτερα την Ιταλία και την ιταλικότητα παγκοσμίως. Όπως δήλωσε ο Luigi Lavazza, «ο καφές δεν είναι απλά ένα ρόφημα, δεν είναι απλά ένας καφές, είναι ένας τρόπος να βρισκόμαστε παρέα». Και αυτός είναι ο λόγος που η διαφήμιση Born Social μιλά για την καθολική φύση του ιταλικού καφέ, που συνδέει τους ανθρώπους, και τη σημασία της κοινωνικοποίησης ως μια ιταλική αξία που όλος ο κόσμος αναγνωρίζει.
2016
Ένα νέο αστέρι στο Paradiso

Ο άνεμος της αλλαγής φυσά στο Paradiso, χάρη σε μια νέα φανταχτερή μαρτυρία στη διαφήμιση: τον Ιταλό κωμικό Maurizio Crozza. Ένας αλλόκοτος αρχιτέκτονας που θέλει να ανακαινίσει τον παράδεισο και ένας Κινέζος μεγιστάνας που θέλει να αγοράσει τον ουρανό είναι μόνο δύο από τους χαρακτήρες που παίζουν στην καμπάνια Paradiso.
2016

I’m back: O Andre Agassi επιστρέφει


Η διαφημιστική καμπάνια I’m Back σηματοδοτεί την επίσημη επιστροφή του Andre Agassi στο US Open, σε έναν φιλανθρωπικό ρόλο μαζί με τη Lavazza, συνεργάτη του Grand Slam. Μια πρωτοποριακή καμπάνια που περιλαμβάνει 150 κλώνους του Agassi σε στυλ την δεκαετίας του 80 να περπατάνε στους δρόμους της Νέας Υόρκης και να κάνουν flash-mob. Για να γίνει γνωστή η είδηση της μεγάλης επιστροφής του αθλητή και της παρουσίας της Lavazza και στα τέσσερα τουρνουά Grand Slam, προβλήθηκε το βίντεο της καμπάνιας I’m Back και δημιουργήθηκε και μια online πλατφόρμα ενημέρωσης.

2015
There’s more to taste

Το There’s more to taste είναι η πρόσκληση που απευθύνεται από τη διεθνή καμπάνια 2015 στους λάτρεις του καφέ, για τα 120 χρόνια της Lavazza. Η διαφήμιση, σε σκηνοθεσία Jean-Pierre Jeunet (σκηνοθέτη της ταινίας Amélie), αφηγείται την ιστορία του πώς ο ιδρυτής της εταιρείας, Luigi Lavazza, ανακάλυψε τις χώρες με φυτείες καφέ και πώς άρχισε να αναπτύσσει την τέχνη της δημιουργίας χαρμανιών. Ο καταπληκτικός αφηγητής είναι ο Sergio Castellitto, ο οποίος στην τελευταία σκηνή εκφωνεί τις λέξεις που ενέπνευσαν τον νεαρό επιχειρηματία Luigi Lavazza: «Στη ζωή υπάρχει πάντα κάτι παραπάνω να ανακαλύψεις.»
2014
From Italy with passion

Το From Italy with passion είναι η διεθνής καμπάνια που είναι αφιερωμένη στον Lavazza A modo Mio. Η διαφήμιση δείχνει την ιστορία ενός Ιταλού barista ο οποίος, κάθε φορά που ακούει τον ήχο μιας καφετιέρας Lavazza A modo Mio, βγαίνει τρέχοντας, με ένα δίσκο και ένα φλιτζάνι στα χέρια του, από το καφέ στο San Tomaso 10, στο Τορίνο της Ιταλίας, όπου το 1895 ξεκίνησε η ιστορία της Lavazza. Ο barista στη συνέχεια περνά από διάφορες ιταλικές πόλεις, συλλέγοντας εμπειρίες, χαμόγελα και γεύσεις χαρακτηριστικές του Bel Paese, μέχρι που προσφέρει ουσιαστικά αυτές τις αξίες σε σπίτια σε ολόκληρο τον κόσμο.
2013

Buongiorno America!


Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να ξεκινήσει η μέρα από έναν εξαίσιο ιταλικό καφέ Lavazza. Και όχι μόνο στην Ιταλία. Από το Σεπτέμβριο του 2013, το πάθος για τον καφέ και την ιταλική αριστεία έχει φθάσει και στα αμερικανικά σπίτια με μια νέα γκάμα χαρμανιών. Buongiorno America: there’s a new coffee in town ονομάζεται η διαφημιστική εκστρατεία που ξεκίνησε στα μεγαλύτερα περιοδικά, εφημερίδες και ιστοσελίδες των ΗΠΑ.

2012

Πίσω από την ποδιά

 

Η Lavazza επιβεβαιώνει τη συνεργασία της με μεγάλους σεφ για κορυφαία προγράμματα γαστρονομίας: Ο Massimo Bottura, ο Antonino Cannavacciuolo και ο Davide Oldani πρωταγωνιστούν σε μια σειρά από online βίντεο, αναμετρώντας τις διαφορετικές προσωπικές τους προσεγγίσεις για τα χαρμάνια A Modo Mio. Η σειρά αυτή ονομάζεται: «Συζητήσεις για τη γεύση και τον σχεδιασμό γύρω από ένα φλιτζάνι καφέ».

2012

Καλωσόρισες Enrico


Η διαφημιστική εκστρατεία Paradiso ανανεώνεται για άλλη μια φορά, καλωσορίζοντας τον Enrico Brignano στο ουράνιο τοπίο. Είναι η πρώτη εμφάνιση του σταρ ως πρεσβευτή του προϊόντος σε τηλεοπτική διαφήμιση. Ο Brignano, στο απόγειο της καριέρας του, προσδίδει έναν φρέσκο, καινούριο αέρα που ωθεί τη φυσική εξέλιξη της πιο μακροχρόνιας και αγαπητής τηλεοπτικής καμπάνιας στην Ιταλία.

2005

Carmencita 2.0


Η Carmencita επιστρέφει στη μικρή οθόνη με μια κωμική σειρά 12 επεισοδίων. Τολμηρή, ειρωνική, γεμάτη προσωπικότητα και χιούμορ, πρόκειται για έναν αυθεντικό, αποτελεσματικό τρόπο να αυξηθεί η επίγνωση για το εμπορικό σήμα, με το μη-εμπορικό πλαίσιο της διαφήμισης να της προσδίδει ακόμα μεγαλύτερη αξία. Η κωμική σειρά υποστήριξε, επίσης, το λανσάρισμα του χαρμανιού Carmencita.

Νέοι στόχοι
1980-1999
Οι επιχειρήσεις της Lavazza εκτός της Ιταλίας μεταφέρουν το μήνυμά της στον κόσμο: ένα μήνυμα που παραδίδεται από εμβληματικά αστέρια όπως ο Luciano Pavarotti, η Μonica Vitti και η Mariagrazia Cucinotta.
1995
Η διαφημιστική καμπάνια Paradiso

Ο καφές κάνει τα πάντα καλύτερα - και τον Παράδεισο. Αυτή είναι η βασική ιδέα πίσω από τη νέα διαφημιστική καμπάνια Paradiso, με πρωταγωνιστή τον Tullio Solenghi και τον Riccardo Garrone ως Άγιο Πέτρο. Σκηνοθέτες είναι ο Gabriele Salvatores και ο Alessandro D'Alatri.
1995-1999

Η Ευρώπη μιλάει ιταλικά



Η Lavazza συνεχίζει τη δέσμευσή της για διεθνή διαφήμιση με διεθνείς διαφημιστικές καμπάνιες:
  - Στη Γαλλία, με την διαφημιστική καμπάνια Bel Canto σε αφίσα.
  - Στη Γερμανία, με την διαφημιστική καμπάνια Wie in Italien.
Η Lavazza εγκαινιάζει, επίσης, την πρώτη της πανευρωπαϊκή καμπάνια, συνδέοντας το εμπορικό σήμα με τις αξίες που μοιράζεται με την χώρα καταγωγής της και παρουσιάζοντας τη Lavazza ως μια μικρή γουλιά από Ιταλία. Η εκστρατεία περιλαμβάνει δύο τηλεοπτικές διαφημίσεις και τέσσερις έντυπες διαφημίσεις.

1993-1994

Ιταλικός espresso, ευρωπαϊκές διαφημίσεις

Η Lavazza αναπτύσσει μια σειρά από τηλεοπτικές διαφημιστικές καμπάνιες, με στόχο την αύξηση της επίγνωσης του εμπορικού σήματος και την προώθηση της επέκτασής της. Για άλλη μια φορά, το θέμα είναι το ιταλικό στυλ: στη Γερμανία με την καμπάνια Soul of Espresso, στην Ελβετία με την L'Italiano vero, στο Ηνωμένο Βασίλειο με την The Italian expression for coffee.

1993-1994

Μια νέα μαρτυρία


Στη Γαλλία η Lavazza προβάλλει μια προσαρμοσμένη ιταλική διαφημιστική καμπάνια, όπου πρωταγωνιστεί ο Luciano Pavarotti και η Μonica Vitti. Μετά από 17 χρόνια με τον μεγάλο Nino, η Lavazza αλλάζει την επικοινωνιακή της στρατηγική. Τέσσερις πρεσβευτές προϊόντων επιλέγονται για να αποφύγουν τις άμεσες συγκρίσεις με τον Manfredi: Ο Luciano Pavarotti, η Monica Vitti, o Giorgio Forattini και ο Bud Spencer.

1982-1992

Ατάκες που κερδίζουν

 

Λανσάρονται οι πρώτες διεθνείς διαφημίσεις της Lavazza σε τύπο και τηλεόραση. Το σύνθημα, Ο αγαπημένος καφές της Ιταλίας, συνδέει ξεκάθαρα τη Lavazza με το ιταλικό στοιχείο. Μόλις λίγα χρόνια αργότερα, το προϊόν Crema e Gusto λανσάρεται και παρουσιάζεται, όπως πάντα, από τον Nino Manfredi. Το λανσάρισμα αυτό συνοδεύεται από ένα νέο σύνθημα: Crema e Gusto. Κάθε στιγμή είναι η κατάλληλη στιγμή. Η Lavazza είναι πλέον ο ηγέτης της αγοράς στην Ιταλία.

Οι πρώτες

μέρες

1946-1979
Η Lavazza ξεκινά μια πρωτοποριακή εξερεύνηση του κόσμου της επικοινωνίας, στην Ιταλία:
Από το εμβληματικό λογότυπό της έως το χιουμοριστικό Carosello, πάντα με τον Nino Manfredi ως τον τέλειο πρεσβευτή για τις αξίες του εμπορικού σήματος.
1977

Κυρίες και Κύριοι: Nino Manfredi


H Lavazza αλλάζει τη στρατηγική της στη διαφήμιση, προκειμένου να εδραιώσει το εμπορικό σήμα, χρησιμοποιώντας μια νέα μορφή τηλεοπτικής εκστρατείας όπου προστίθεται η επιρροή των πρεσβευτών του εμπορικού σήματος για την υποστήριξη της αφήγησης: Nino Manfredi, μια πολύ αγαπητή προσωπικότητα και μια διασημότητα με την καλύτερη έννοια του όρου. Ο Manfredi ήταν η προσωποποίηση του καφέ Lavazza μέχρι το 1993.
Τα συνθήματα της εκστρατείας έγιναν κοινή διάλεκτος, χάρη στις αξέχαστες ατάκες:
Ο καφές είναι ευχαρίστηση, και αν δεν είναι καλός, ποια η ευχαρίστηση; Καφές Lavazza, όσο περισσότερο πίνετε, τόσο περισσότερο το απολαμβάνετε!

1965

Carosello

Τα πρώτα χρόνια της τηλεόρασης στην Ιταλία, το πιο δημοφιλές πρόγραμμα ήταν η διαφημιστική εκπομπή Carosello. Η Lavazza, φυσικά, άφησε και αυτή το στίγμα της με μια μακρά σειρά από αξέχαστες τηλεοπτικές διαφημίσεις. Τα κινούμενα σχέδια Paulista κάνουν την πρώτη τους εμφάνιση και ο μυστήριος ιππότης Caballero Misterioso και η Carmencita, με τα ποιήματά τους και τα αστεία ισπανικά τους, γίνονται αμέσως οικεία ονόματα. Οι περιπέτειές τους συνεχίστηκαν μέχρι το 1975

1959-1962

Τι άρωμα, καλοί μου φίλοι!

Μια αφίσα με μια νοτιοαμερικανική αίσθηση, με θέματα όπως ο καφές, η ζεστασιά και η αγάπη, σηματοδοτεί την έναρξη της πρώτης βιομηχανικής παραγωγής καφέ με εθνική διανομή. Δύο χρόνια μετά το ντεμπούτο του, το χάρισμα του Paulista τον οδηγεί στον πρωταγωνιστικό ρόλο σε μια σειρά από κωμικά βίντεο.

1946-1950

Η γέννηση ενός νέου εμπορικού σήματος

Οι αδελφοί Lavazza λανσάρουν τον πρώτο καφέ με εμπορικό σήμα. Το λογότυπο της Lavazza δημιουργείται και λαμβάνεται μια πολύ σημαντική απόφαση μάρκετινγκ: η πώληση του χαρμανιού Lavazza σε προ-συσκευασμένα σακουλάκια που φέρουν το λογότυπο της Lavazza, προκειμένου να διαφημιστεί η εικόνα του εμπορικού σήματος άμεσα. Το σύνθημα της πρώτης καμπάνιας της Lavazza είναι Miscela Lavazza... Paradiso in tazza. (Lavazza... Ο παράδεισος σε ένα φλιτζάνι).