1971
Η δεκαετία του ‘70 ήταν μια δύσκολη περίοδος για την ιταλική οικονομία, αλλά η Lavazza κατάφερε να επιβιώσει αλώβητη. Βρήκε νέους τρόπους για να ξεπεράσει την κρίση και ασχολήθηκε με μελέτες και έρευνες κινούμενη στο πνεύμα της καινοτομίας.
1971
Καινοτομία

Το 1979, ιδρύθηκε το Κέντρο Μελετών και Έρευνας για τον καφέ Luigi Lavazza. Οι κύριες δραστηριότητές του ήταν η μελέτη της κατανάλωσης καφέ, η έρευνα σχετικά με το ρόφημα, τα αποτελέσματα και η προώθησή του.

Προϊόν

Το χαρμάνι Qualità Rossa έφτασε στα ράφια των καταστημάτων σε νέα αεροστεγή συσκευασία, που διατηρεί την ακεραιότητα της γεύσης και το άρωμα του καφέ. Η αεροστεγής συσκευασία επινοήθηκε σε συνεργασία με την Goglio.

Επικοινωνία

Η τηλεόραση απέκτησε «χρώμα» και ο Nino Manfredi έγινε το πρόσωπο της Lavazza το 1977. Παρέμεινε πρεσβευτής μας για 16 χρόνια.

Συνεχίστε το ταξίδι
1989