Ο Mick Desmond είναι Διευθυντής Επικοινωνίας και Εμπορίου στο Wimbledon και είναι υπεύθυνος για «οτιδήποτε αφορά την επικοινωνία, τα έσοδα, τους επιχειρηματικούς συνεργάτες και τις σχέσεις με το τηλεοπτικό δίκτυο».
Δημοσιεύθηκε στις 02 Αυγούστου 17
Ο Mick Desmond είναι Διευθυντής Επικοινωνίας και Εμπορίου στο Wimbledon και είναι υπεύθυνος για «οτιδήποτε αφορά την επικοινωνία, τα έσοδα, τους επιχειρηματικούς συνεργάτες και τις σχέσεις με το τηλεοπτικό δίκτυο».
«Δημιουργούμε περιεχόμενο κάθε είδους, όχι μόνο για το τένις: τι συμβαίνει στο Royal Box, το φαγητό, τη μόδα, τις διασημότητες που εμφανίζονται...» Εν ολίγοις, το Wimbledon πρέπει συνεχώς να αλλάζει, προκειμένου να κρατήσει το χαρακτήρα του.
Μια άποψη που αφηγείται την ιστορία της διαρκούς και σταθερής επιτυχίας του παλαιότερου, υψηλού κύρους Grand Slam στον κόσμο.
Είναι μια εργασία ευρέος πεδίου που απαιτεί βαθιά γνώση του τρόπου εξισορρόπησης της καινοτομίας και της παράδοσης, προκειμένου να συμβαδίζουμε με την εποχή, χωρίς να αλλοιώσουμε την ψυχή του τουρνουά. «Ένα εντυπωσιακό παράδειγμα» μας λέει απολαμβάνοντας ένα cappuccino Lavazza, «είναι οι ψηφιακές πλατφόρμες μας. Απευθύνονται σε ένα πιο νεανικό κοινό, γιατί τους επιτρέπει να παρακολουθούν τις εξελίξεις στο Wimbledon, όπου και όποτε θέλουν».