Η καμπάνια «Born Social» είναι μια ωδή στον καφέ.

Δεν είναι απλά ένα ρόφημα, ούτε απλά ένας καφές: είναι μια πολύτιμη απόλαυση που σας επιτρέπει να μοιράζεστε τις προσωπικές σας στιγμές.

Στη νέα καμπάνια «Born Social» της Lavazza, το τραγούδι «My girl» έχει διασκευαστεί για να εξυμνήσει την ομιλιτική και διαχυτική φύση των Ιταλών με έναν κάπως ειρωνικό αλλά και πιο ελεύθερο τρόπο.

Παρά το γεγονός ότι κάθε συνάντηση ανθρώπων είναι απόλυτα μοναδική, αυτή η διαφήμιση περιγράφει την καθολικότητα του ιταλικού καφέ ως δεσμού μεταξύ των ανθρώπων και των σκέψεών τους.

Η Lavazza συνεχίζει το ταξίδι της προς τη διεθνοποίηση, τονίζοντας τη σημασία της ποιότητας του καφέ μας στην καθημερινή ζωή, τόσο στην Ιταλία όσο και σε ολόκληρο τον κόσμο.