
Το 1982, η Lavazza άνοιξε την πρώτη της έδρα εκτός Ιταλίας, στο Vincennes στο Παρίσι. Και δεν ήταν μόνο αυτό: μετά την ίδρυση της πρώτης θυγατρικής στο εξωτερικό, το 1990 ιδρύθηκε στο Λονδίνο η Lavazza Coffees Ltd για να διαδώσει τον ιταλικό καφέ στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ο Emilio Lavazza διετέλεσε πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Ενώσεων Καβουρδισμένου Καφέ (European Federation of Roasted Coffee Associations - EUCA). Η εταιρεία άρχισε να εξετάζει το σύνολο της Ευρώπης ως μια εγχώρια αγορά.
Ο τομέας της αυτόματης διανομής γεννήθηκε το 1989 με το σύστημα Espresso Point Lavazza, μια μηχανή espresso που χρησιμοποιεί κάψουλες μιας δόσης προ-συσκευασμένου καφέ. Η εταιρεία απέκτησε επίσης τα εμπορικά σήματα Bourbon και Suerte.
Στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του 1980, η προώθηση έγινε διεθνής και ξεκίνησαν οι πρώτες διαφημιστικές καμπάνιες στον ξένο τύπο και την τηλεόραση. Από την αρχή, το μήνυμα συνδύαζε την ιταλική αυθεντικότητα και τον καφέ espresso, παρουσιάζοντας τη Lavazza ως τον αγαπημένο καφέ των Ιταλών στο εξωτερικό.