1950
Ο καφές που αγοράζουμε σήμερα συνεχίζει να είναι συσκευασμένος σε κενό αέρος. Το προϊόν συσκευάστηκε με τον τρόπο αυτό για πρώτη φορά το 1950.
1950
Καινοτομία

Αεροστεγή μεταλλικά δοχεία χρησιμοποιήθηκαν για πρώτη φορά τη χρονιά αυτή για να διατηρήσουν το άρωμα του καφέ και να εξασφαλίσουν την πληρότητα του αρώματος. Ο καφές μπορούσε να διατηρηθεί για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, κάτι που επέτρεπε μεγαλύτερα χρονικά περιθώρια διανομής.

Προϊόν

Ο Emilio Lavazza, γιος του Beppe, εισήλθε στην εταιρεία το 1955 με καινοτόμες ιδέες και, χάρη στη συμβολή του, δημιουργήθηκε το θρυλικό «Χαρμάνι Lavazza».

Επικοινωνία

Το πρώτο σύνθημα του χαρμανιού «Lavazza Paradiso in tazza» εμφανίστηκε σε εφημερίδες και μεταδόθηκε από το ραδιόφωνο. Ένα σύνθημα που εξακολουθεί να εμπνέει την τηλεοπτική καμπάνια της Lavazza.

Συνεχίστε το ταξίδι
1957