

Αεροστεγή μεταλλικά δοχεία χρησιμοποιήθηκαν για πρώτη φορά τη χρονιά αυτή για να διατηρήσουν το άρωμα του καφέ και να εξασφαλίσουν την πληρότητα του αρώματος. Ο καφές μπορούσε να διατηρηθεί για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, κάτι που επέτρεπε μεγαλύτερα χρονικά περιθώρια διανομής.
Ο Emilio Lavazza, γιος του Beppe, εισήλθε στην εταιρεία το 1955 με καινοτόμες ιδέες και, χάρη στη συμβολή του, δημιουργήθηκε το θρυλικό «Χαρμάνι Lavazza».
Το πρώτο σύνθημα του χαρμανιού «Lavazza Paradiso in tazza» εμφανίστηκε σε εφημερίδες και μεταδόθηκε από το ραδιόφωνο. Ένα σύνθημα που εξακολουθεί να εμπνέει την τηλεοπτική καμπάνια της Lavazza.