• Εκτύπωση
  • Σελιδοδείκτης

VOGUE FASHION’S NIGHT OUT 2013

Lavazza ¡Tierra! Limited Edition - ένα αστέρι έλξης για δεύτερη συνεχή χρονιά

Περισσότερα

Ακολουθήστε την εκδήλωση στη σελίδα της Lavazza στο Facebook GO

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η Lavazza συμμετέχει στο Night Out μόδας Vogue, που θα διεξαχθεί στο Μιλάνο στις 17 Σεπτεμβρίου και στη Φλωρεντία στις 12 Σεπτεμβρίου.

Και στις δύο περιπτώσεις, η Lavazza θα δωρίσει τα έσοδα από τις πωλήσεις του ¡Tierra! Κουτιά καφέ Limited Edition 2013, σχεδιασμένα από έξι καλλιτέχνες, για το Fashion 4 Development, το πρόγραμμα των Ηνωμένων Εθνών με στόχο την προώθηση της εργασίας Αφρικανών γυναικών μέσα από τη μόδα.

The Lavazza ¡Tierra! το έργο χρονολογείται από το 2002, και φέτος γιορτάζει την 11η χρονιά του. Περού, Κολομβία και Ονδούρα ήταν οι χώρες που συμμετείχαν στην πρώτη φάση, ακολουθούμενες από τη Βραζιλία, την Ινδία και την Τανζανία το 2010. Ο στόχος είναι να μεταφερθεί τεχνογνωσία με σκοπό τη βελτίωση της αλυσίδας παραγωγής καφέ, αρχής γενομένης από την προέλευση του προϊόντος - οι παραγωγοί που εμπλέκονται στην πρώτη φάση έχουν λάβει πιστοποίηση Rainforest Alliance - και να για να συνεργαστούμε πολύ στενά με τους τοπικούς φορείς, και να αναπτύξουμε σχέδια που εξυπηρετούν την κοινότητα, τη βελτίωση των προτύπων παραγωγής και να εφαρμόσουμε ένα βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο.

Για αυτή τη δεύτερη έκδοση της εκδήλωσης που διοργανώθηκε από το Vogue, θα δημιουργηθεί ο Lavazza ¡Tierra! Limited Edition από 6 από τους μεγαλύτερους σύγχρονους διεθνείς καλλιτέχνες, οι οποίοι κατανοούν τέλεια και συμμερίζονται την αποστολή Lavazza σε όρους αειφορίας.

Τα ονόματά τους είναι Stefano Arienti, Vanessa Beecroft, Maurizio Donzelli, Mihret Kebede, Nico Vascellari και Francesco Vezzoli. Κάθε καλλιτέχνης έχει κληθεί να αφιερώσει ένα έργο στη Lavazza και τις αξίες της: για το σκοπό αυτό οι καλλιτέχνες έχουν αναπτύξει 6 άκρως υποβλητικές δημιουργίες. Μια οραματική άσκηση, θεμελιωμένη σε μια στέρεη βάση απτής πραγματικότητας.

"Η τέχνη έχει τεράστια ευθύνη, όταν χρησιμοποιείται ως εργαλείο επικοινωνίας", δηλώνει η Francesca Lavazza, διευθυντής εταιρικής εικόνας. "Ωστόσο, δεν είναι απλά τέχνη "per se" που χρησιμεύει για να μεταφέρει ένα μήνυμα, αλλά οι δημιουργοί της εν λόγω τέχνης: είναι η θέληση των ατόμων που δημιουργεί την επιθυμία να εμπλακούν σε έργα που βασίζονται στη συνεργασία και την ανάπτυξη· με αυτή την έννοια είμαστε εξαιρετικά ικανοποιημένοι με τα 6 επιλεγμένα ονόματα, που εκπροσωπούν τη δέσμευσή μας τέλεια."

Η εκδήλωση του Μιλάνου θα πραγματοποιηθεί στο Palazzo Morando, το οποίο θα ανοίξει τις πόρτες του στο κοινό για πρώτη φορά σε μια νύχτα VFNO. Πραγματικό Ιταλικό εσπρέσο Lavazza A Modo Mio θα σερβίρεται κατά τη διάρκεια της εναρκτήριας βραδιάς.