• Εκτύπωση
  • Σελιδοδείκτης

Περισσότερα

Fuori Salone 2013

Ο συνδυασμός της γεύσης και του σχεδιασμού ήταν το πραγματικό αστέρι στο Fuorisalone 2013, το εκτεταμένο πρόγραμμα των βοηθητικών δραστηριοτήτων που αιχμαλώτισε τη φαντασία του Μιλάνου κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης Επίπλου του Μιλάνου, που ολοκληρώθηκε την Κυριακή 14 Απριλίου.

Δεν υπάρχει τίποτα όπως η γεύση, που μπορεί να προσελκύσει τόσο τεράστιο δημόσιο συμφέρον. Και δεν υπάρχει κοινό, όπως το διεθνές κοινό σχεδιαστών, με ματιά προσεκτική για τη μορφή και την ουσία.

Έτσι η Lavazza έπαιξε σαφώς κεντρικό ρόλο σε μια εκδήλωση που γιορτάζει το γάμο του ματιού και του ουρανίσκο: πέρασαν αρκετά χρόνια τώρα από το 2002, όταν η εταιρεία έφερε μεγάλους σεφ - εκείνους με τη μεγαλύτερη προσοχή στο σχεδιασμό των πιάτων τους - για να συνεργαστούν για να εφεύρουν νέες γεύσεις, νέες μορφές, νέες ιδέες. Η συνεργασία με τον Ferran Adrià, που δεν χρειάζεται συστάσεις, ξεκίνησε το 2002: "καλύτερος σεφ της δεκαετίας", ένα σημείο αναφοράς για τη γαστρονομία σε όλο τον κόσμο.

Από τότε, ο γάμος Lavazza-γεύση-σχεδιασμός έχει διανύσει μακρύ δρόμο, κάτω από τα λάβαρα μερικών από τα μεγαλύτερα ταλέντα και ιδιαίτερα η διεύθυνση ροφημάτων με βάση το εσπρέσο του Κέντρου Εκπαίδευσης Lavazza.

Τα αποτελέσματα αυτής της ιστορίας, που εκτείνεται πίσω πάνω από μια δεκαετία, τα απόλαυσαν χιλιάδες άνθρωποι στον χώρο εμπειρίας Lavazza, μια υποχρεωτική στάση στο κύκλωμα Τρόφιμα & Design που σχεδιάστηκε από την RCS Mediagroup - έναν από τους κυριότερους διεθνείς εκδοτικούς ομίλους πολυμέσων στην Ιταλία - για το Fuorisalone.

Κατά τη διάρκεια της εμπειρίας Lavazza, οι αστέρες ήταν οι τρεις μεγάλοι Ιταλοί σεφ που επέλεξε η Lavazza για μια προσανατολισμένη προς το μέλλον συνεργασία: Massimo Bottura, Antonino Cannavacciuolo και Davide Oldani. Παρουσίασαν τα διαδικτυακά βίντεο όπου κάθε αστέρας, εξιστόρησε τρεις διαφορετικές, πολύ προσωπικές προσεγγίσεις για A Modo Mio blends· ήταν οι αστέρες εκδήλωσης "Συζήτηση για τη Γεύση και τον Σχεδιασμό πάνω ένα φλιτζάνι καφέ Lavazza," με συντονίστρια την Camilla Baresani στις 11 Απριλίου.

Η εμπειρία Lavazza ήταν ένα πολυποίκιλο πρόγραμμα που πραγματοποιήθηκε στους τρεις τομείς της εκδήλωσης: τον Κήπο του καφέ - όπου το τραπέζι των αρωμάτων έγινε το επίκεντρο του χώρου, ένα μέρος όπου το κοινό θα μπορεί να επιλέξει το δικό του A Modo Mio blend με βοήθεια από το προσωπικό της Lavazza, Ο χώρος καφέ Lavazza - στον οποίο, με την κάψουλα στο χέρι, οι επισκέπτες αποφάσιζαν εάν θα δοκιμάσουν ένα απλό εσπρέσο ή μια από τα συνταγές με τη χρήση του

Favola Cappuccino - και ειδικά η περιοχή σχεδίασης καφέ, με μια έκθεση αφιερωμένη στην Lavazza και το σχεδιασμό, όπου το κοινό θα μπορούσε να απολαύσει όχι μόνο έναν εσπρέσο, αλλά και να αναπολήσει τη μεγάλη ιστορία αγάπης μεταξύ του καφέ και του σχεδιασμού, συμπεριλαμβανομένων παραδειγμάτων καινοτομίας στο προϊόν και τη μορφή επιπλέον

από τα τρία αστέρια, ο χώρος Lavazza φιλοξένησε επίσης τρεις εκδηλώσεις με τίτλο "Γνώση, Σχεδιασμός και Γεύση. Συζητήσεις με τους σεφ και Σχεδιαστές" με συντονιστή τον φιλόσοφο σχεδιασμού Virginio Briatore. Και υπάρχουν και άλλα - ένδεκα εργαστήρια για το κοινό και τους bloggers αφιερωμένα στη γευσιγνωσία καφέ σχεδιασμού υπό την καθοδήγηση των ειδικών της Lavazza, όλα ξεπούλησαν, αποσπώντας την ενθουσιώδη συμμετοχή 350 ατόμων.

Τέλος, εκτός του χώρου Εμπειρία Lavazza, δεκάδες χιλιάδες των επισκεπτών στη διαδρομή RCS* "Food & Design" δοκίμασαν επίσης ένα ιταλικό εσπρέσο: Ο Lavazza ήταν η επίσημος καφέ του όλους τους εκθεσιακούς χώρους.

Τα αποτελέσματα: πάνω από 40.000 καφέδες A Modo Mio δοκιμάστηκαν στη διαδρομή Food&Design, εκ των οποίων 33.000 στον χώρο Εμπειρία Lavazza (μοιράστηκαν εξίσου μεταξύ απλού εσπρέσο και συνταγών που δημιουργήθηκαν με την Favola Cappuccino).

350 άτομα συμμετείχαν στις γευσιγνωσίες Coffee Design

25 κορυφαίοι blogger και πάνω από 280 tweet για τους ειδικούς Lavazza που δημιούργησαν εσπρέσο, Καπουτσίνο Nitro, καφέ Χαβιάρι και σφαιρικά Bicerin

SOLD OUT στις συνεδρίες "Συζητήσεις Σχεδιασμού και Γευσιγνωσίας» και "Γνώση, Σχεδιασμός και Γεύση".