• Εκτύπωση
  • Σελιδοδείκτης

ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΗ

Η Lavazza έχει καθιερωθεί ως ο ηγέτης της ιταλικής αγοράς λιανικής

Ιδρύθηκε το 1895, η εταιρεία με έδρα στο Τορίνο ανήκει στην οικογένεια Lavazza εδώ και τέσσερις γενιές.
Η Lavazza είναι ένα από τα πιο σημαντικά καφεκοπτεία στον κόσμο, κατέχει ηγετική θέση στην Ιταλία με μερίδιο 44,9% της λιανικής αγοράς σε αξία (πηγή: Nielsen).


Η Lavazza σήμερα:

πάνω από 1,344 δισεκατομμύρια € κύκλου εργασιών το 2014

  • Πάνω από 90 χώρες σε όλο τον κόσμο στις οποίες η Lavazza είναι παρούσα με άμεσες θυγατρικές Lavazza και ένα εκτεταμένο δίκτυο διανομέων
  • Πάνω από 3.000 εργαζόμενοι
  • 4 εργοστάσια στην Ιταλία, τα οποία έχουν συμπληρωθεί από το νέο εργοστάσιο στην Ινδία, αφιερωμένα στην εγχώρια αγορά
  • Πάνω από 50 εκπαιδευτικά κέντρα σε όλο τον κόσμο στα οποία εκπαιδεύονται κάθε χρόνο 30.000 άτομα
  • 25 χρόνια παράδοση στην παραγωγή και εμπορία συστημάτων και προϊόντων για το τμήμα "καφές σε μερίδες"
  • 17 δισεκατομμύρια φλιτζάνια καφέ Lavazza καταναλώνονται ετησίως σε όλο τον κόσμο

 


Εξαγορές - Μια αναπτυσσόμενη εταιρεία
Η Lavazza κατέχει σήμερα περίπου το 8% των μετοχών της Green Mountain Coffee Roaster Inc. (GMCR), μιας κορυφαίας εταιρείας καφέ με έδρα στην Waterbury, Βερμόντ (ΗΠΑ) που επίσης χρησιμοποιεί το τμήμα συσκευών παρασκευής καφέ με κάψουλα της Keurig®.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Keurig® θα είναι ο αποκλειστικός διανομέας των νέων συσκευών παρασκευής καφέ Lavazza-Keurig® που πρόκειται να διατεθούν στην αγορά μέχρι το τέλος του 2012, οι οποίες θα βασίζονται στην σύστημα κάψουλας Lavazza A Modo Mio και θα στοχεύουν στην αγορά των νοικοκυριών.

Η Lavazza κατέχει επίσης το 100% της Ercom S.p.A., ενός κορυφαίου Ιταλού πωλητή ποιοτικών ζεστών ροφημάτων και μειγμάτων για γρανίτες και κρύων κρεμών με τα εμπορικά σήματα Eraclea, Dulcimea και Whittington.


Το Δίκτυο Εκπαιδευτικών Κέντρων
Οι χαρακτηριστικές αξίες της μάρκας Lavazza είναι κυρίως η ποιότητα και η καινοτομία. Ως εκ τούτου, η Lavazza δημιούργησε το Δίκτυο Εκπαιδευτικών Κέντρων, ένα διεθνές δίκτυο με περισσότερα από 50 κέντρα εκπαίδευσης σε όλο τον κόσμο, όπου περίπου 30.000 χρήστες κάθε χρόνο, όπως πελάτες, δημοσιογράφοι και διαμορφωτές της κοινής γνώμης, μπορούν να μάθουν πώς να κάνουν ένα εξαιρετικό εσπρέσο και να μελετήσουν όσα υπάρχουν για τον καφέ σε ένα ευρύτερο επίπεδο.
Η Lavazza έχει υπογράψει μια σημαντική συμφωνία έρευνας και ανάπτυξης πέντε ετών με το Πολυτεχνείο του Τορίνου, και τον Οκτώβριο του 2010 άνοιξε το Κέντρο Καινοτομίας, ένα νέο τμήμα του ιστορικού εργοστασίου του Τορίνου, που προορίζεται να λειτουργήσει ως ένα μοναδικό ορόσημο για όσα έχουν να κάνουν με την καινοτομία. Το νέο κέντρο είναι επίσης έδρα των τμημάτων Έρευνας και Ανάπτυξης, Σχεδίασης, Μηχανών & Συστημάτων Μηχανικής, καθώς και του Κέντρου Κατάρτισης. Για να μάθετε περισσότερα, πηγαίνετε στο ειδικό τμήμα.

Για να εδραιώσει δεσμούς με την πατρίδα της, η εταιρεία έχει ξεκινήσει ένα φιλόδοξο αρχιτεκτονικό έργο για τη νέα έδρα που θα εγκαινιαστεί στο Τορίνο το 2016. Για να μάθετε περισσότερα, πηγαίνετε στο ειδικό τμήμα.