• Εκτύπωση
  • Σελιδοδείκτης

ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΗ

Η Lavazza έχει καθιερωθεί ως ο ηγέτης της ιταλικής αγοράς λιανικής

Η εταιρεία με έδρα στο Τορίνο ιδρύθηκε το 1895 και ανήκει στην οικογένεια Lavazza εδώ και τέσσερις γενιές.

Η Lavazza είναι ένας από τους πιο σημαντικούς roasters στον κόσμο, με ηγετική θέση στην Ιταλία όπου κατέχει ένα μερίδιο ύψους 41% περίπου κατ’ αξία στην λιανική αγορά.

Η Lavazza σήμερα:
Πάνω από € 1.9 δισεκατομμύρια ετήσιος τζίρος (Οικονομικές Καταστάσεις 2016)

  • Πάνω από 90 χώρες παγκοσμίως με παρουσία του brand Lavazza μέσα από άμεσες θυγατρικές της εταιρείας και εκτεταμένο δίκτυο διανομέων
  • Πάνω από 3.000 προσωπικό
  • 6 εργοστάσια παραγωγής που περιλαμβάνουν: 3 στην Ιταλία (Τορίνο, Gattinara και Pozzilli), το εργοστάσιο Carte Noire στo Lavérune Γαλλίας και δύο hubs (ένα στην Βραζιλία και ένα άλλο στην Ινδία, τα οποία εξυπηρετούν την τοπική αγορά).
  • Πάνω από 50 Training Center σε όλο τον κόσμο στα οποία εκπαιδεύονται πάνω από 30.000 άτομα κάθε χρόνο
  • Πάνω από 25 χρόνια παράδοση στην παραγωγή και στο μάρκετινγκ συστημάτων και προϊόντων για το τμήμα της αγοράς του «καφέ σε μερίδες»
  • 60,3% των εσόδων προέρχονται από αγορές εκτός Ιταλίας (Οικονομικές Καταστάσεις 2016)
  • Ετήσια κατανάλωση 27 δισεκατομμυρίων φλιτζανιών καφέ Lavazza παγκοσμίως

Ένα multibrand Group
Η εταιρεία καθιερώθηκε στο εξωτερικό ως ένα από τα ιταλικά brand με την πιο υψηλή αξιοπιστία, χάρη σε ένα όραμα βασισμένο στον συνεχή διάλογο ανάμεσα στην παράδοση και στην καινοτομία.

Τα τελευταία χρόνια, το Lavazza Group δρομολόγησε μια διαδικασία διεθνούς ανάπτυξης με στόχο να ενδυναμώσει την αυτονομία και την ικανότητα της να ανταγωνίζεται σε παγκόσμιο επίπεδο.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία ολοκλήρωσε ορισμένες σημαντικές συναλλαγές: το MERRILD, ένα ηγετικό brand στον τομέα της λιανικής πώλησης στην Δανία και στις χώρες της Βαλτικής, έγινε μέλος του Lavazza Group το 2015. Μέσα στην ίδια χρονιά, το Group απέκτησε επίσης την επιχείρηση διανομής των προϊόντων Lavazza από τον τοπικό της συνεργάτη στην Αυστραλία, καθιερώνοντας μια νέα θυγατρική στην Μελβούρνη.

Στις 29 Φεβρουαρίου 2016, το CARTE NOIRE έγινε μέρος του Lavazza Group, εμπλουτίζοντας την εταιρεία με περισσότερες βιομηχανικές ικανότητες με την μονάδα παραγωγής Carte Noire στο Lavérune στην περιοχή Occitanie. Αυτή η σημαντική συναλλαγή επέτρεψε στην Lavazza να κατακτήσει μια στρατηγική ηγετική θέση στην Γαλλία, μία από τις πέντε κορυφαίες αγορές καφέ στον κόσμο και τώρα η δεύτερη στην σειρά αγορά για την εταιρεία. Η επιτυχία της συγχώνευσης των δύο εταιρειών απορρέει από κοινές αξίες και από την ιστορία, την κοινή τεχνογνωσία και μια συνεργιστική προσέγγιση στην καινοτομία, πέρα από την έντονα συμπληρωματική θέση στην αγορά, τα κανάλια διανομής και τους πελάτες - κλειδιά.

Συνάδοντας με την παγκοσμιοποίηση της εταιρείας και την στρατηγική τοποθέτησης στις premium αγορές, το Lavazza Group αγόρασε το KICKING HORSE COFFEE στις 24 Μαίου 2017. Η καναδέζικη αλυσίδα κατέχει ηγετική θέση στην βιομηχανία του βιολογικού καφέ δικαίου εμπορίου στην αγορά της Βορείου Αμερικής. Η συναλλαγή επέτρεψε στην Lavazza να αγοράσει το 80% του κεφαλαίου της εταιρείας.

Training Center Network
Οι αξίες που κάνουν το brand Lavazza να ξεχωρίζει είναι κατά κύριο λόγο η ποιότητα και η καινοτομία. Για αυτό και η Lavazza δημιούργησε το Training Center Network, ένα διεθνές δίκτυο με πάνω από 50 εκπαιδευτικά κέντρα σε όλο τον κόσμο, στα οποία 30.000 χρήστες περίπου κάθε χρόνο, όπως πελάτες, δημοσιογράφοι και κορυφαίοι διαμορφωτές γνώμης, μπορούν να μάθουν πως να παρασκευάσουν έναν άψογο εσπρέσο και να μελετήσουν ευρύτερα όλες τις πτυχές του καφέ.

Κατεβάστε την Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2016.