x

ΑΝΑΚΑΜΨΗ
ΜΕΤΑ ΤΟΝ Β’ ΠΠ.

Η Ιταλία έγινε Δημοκρατία το 1946. Ο πόλεμος είχε επιτέλους τελειώσει, μαζί με την περίοδο του εμπάργκο
στις εισαγωγές καφέ.

  • San Luigi award, 1947 (Mario, Beppe και Pericle Lavazza — Φωτογραφίες)
  • Mario, Beppe και Pericle Lavazza - Μια βραζιλιάνικη αντιπροσωπεία επισκέπτεται το εργοστάσιο στο Corso Giulio Cesare, 1950
  • Mario, Beppe και Pericle Lavazza - Μια βραζιλιάνικη αντιπροσωπεία επισκέπτεται το εργοστάσιο στο Corso Giulio Cesare, 1950

San Luigi award, 1947 (Mario, Beppe και Pericle Lavazza — Φωτογραφίες)

Mario, Beppe και Pericle Lavazza - Μια βραζιλιάνικη αντιπροσωπεία επισκέπτεται το εργοστάσιο στο Corso Giulio Cesare, 1950

Mario, Beppe και Pericle Lavazza - Μια βραζιλιάνικη αντιπροσωπεία επισκέπτεται το εργοστάσιο στο Corso Giulio Cesare, 1950

1946

Οι Mario, Beppe και Pericle Lavazza είχαν τη σωστή διαίσθηση, και αποφάσισαν ότι η εταιρεία θα έπρεπε να ειδικευθεί στην πώληση του καφέ: όχι πια χύμα, αλλά σε συσκευασία με το εμπορικό σήμα της εταιρείας.
#Ιδέες

Το πρώτο λογότυπο της Lavazza χρονολογείται από το 1946, και δημιουργήθηκε από την Aerostudio Borghi στο Μιλάνο.

Το κεντρικό γράμμα "Α", μεγαλύτερο από τα υπόλοιπα γράμματα, εξακολουθεί να μας προσδιορίζει και σήμερα.

Λογότυπο - Πρώτο λογότυπο Lavazza - 1946
1946

Οι μεγάλες ιδέες
αντέχουν στη
δοκιμασία του χρόνου.

Χαρμάνι Lavazza - 1950-60

Παρόμοια, στην Ιταλία, εξακολουθούμε και σήμερα να προσδιορίζομαστε από τη σειρά τηλεοπτικών διαφημίσεων, «Paradiso Lavazza» οι οποίες έχουν τις ρίζες τους στο πρώτο διαφημιστικό σλόγκαν "Lavazza Paradiso in Tazza" («Καφές Lavazza, ο παράδεισος σε ένα φλιτζάνι») του 1950.

1953: Αυτοκόλλητα Lavazza, με μεγάλες αθλητικές εκδηλώσεις