• Εκτύπωση
  • Σελιδοδείκτης

Τηλεόραση

Η Lavazza adv ξεκίνησε τη διαδρομή στην τηλεόραση σχεδόν αμέσως.
Τώρα, πάνω από 50 χρόνια μετά, η συλλογή διαφημίσεων της Lavazza δίνει μια ανάλαφρη και διασκεδαστική άποψη της Ιταλίας, με το επίκεντρο πάντα σε ένα φλιτζάνι εσπρέσο.

Αυτή η ενότητα περιέχει όλες τις διαφημίσεις Lavazza από τη δεκαετία του 1950 μέχρι σήμερα, καθώς και τις διεθνείς διαφημίσεις που παράγονται για κάθε χώρα.
Επιλέξτε τα χρόνια που προτιμάτε και ... καλή προβολή!

BORN SOCIAL 2017 Born social

 

 

Ποιός είπε ότι τα στερεότυπα για τους Ιταλούς είναι όλα λανθασμένα; Η νέα καμπάνια Lavazza γιορτάζει το εκλεκτικό πνεύμα της χώρας μας, αφηγούμενη με ένα διασκεδαστικό και ειρωνικό τρόπο, ένα από τα πιο εμβληματικά χαρακτηριστικά για τα οποία μας αναγνωρίζει όλος ο κόσμος: την κοινωνική και επικοινωνιακή μας φύση.

Το διαφημιστικό σποτ Born Social αφηγείται με τον καλύτερο τρόπο το πνεύμα των Ιταλών και παρουσιάζει πως η κάθε στιγμή, που συνοδεύεται από ένα φλιτζάνι καφέ, μπορεί να μεταμορφωθεί σε μια μοναδική ευκαιρία κοινωνικοποίησης με τους άλλους.

Η Lavazza συνεχίζει μέσα στο 2017 την πορεία διεθνοποίησης επίσης στον τομέα της επικοινωνίας, δίνοντας ιδιαίτερο βάρος στην σημασία της άριστης ποιότητας του ιταλικού καφέ μέσα στην καθημερινή ζωή, στην Ιταλία και παγκοσμίως.

 

MORE TO TASTE 2015 More to taste

 

 


Το βαθύ μήνυμα που μεταφέρει η διεθνής καμπάνια της Lavazza, με ευκαιρία την επέτειο των 120 χρόνων από την ίδρυσή της, μας παρακινεί σε έναν στοχασμό: «Στη ζωή υπάρχει πάντα κάτι παραπάνω να ανακαλύψεις». Ο νεαρός Luigi Lavazza, χάρη στην πολύτιμη συμβουλή που του έδωσε ο πατέρας του, ξεκινά την αναζήτησή του για να ανακαλύψει τον κόσμο και να δημιουργήσει το εξαιρετικό χαρμάνι καφέ που όλοι σήμερα γνωρίζουμε.

Η καμπάνια Lavazza «There's More To Taste», εξιστορεί την αγάπη για την παράδοση ταυτόχρονα με ένα απέραντο πάθος για την ανακάλυψη νέων συνόρων. Σε έναν νεαρό εκείνης της εποχής, αυτά τα σπάνια χαρακτηριστικά ήταν τα κλειδιά της επιτυχίας για την δημιουργία ενός χαρμανιού καφέ γνωστού σε ολόκληρο τον κόσμο.

Μια καταπληκτική αφηγηματική φωνή, εκείνη του Sergio Castellitto, αποπνέει μια ελαφριά γεύση μαγείας, επίσης χάρη στο χαρακτηριστικό κινηματογραφικό στυλ του Γάλλου σκηνοθέτη Ζαν Πιέρ Ζενέ. Το μοναδικό στυλ αυτού του τόσο διαφημιστικού σποτ παντρεύεται τέλεια με το πνεύμα της Lavazza που καταφέρνει πάντοτε να προσφέρει μια αυθεντική απόλαυση, μέσα από όλες τις διαφορετικές γεύσεις καφέ.
 

Το νέο πρόσωπο της καμπάνιας Lavazza Paradiso 2012-2014 Το νέο πρόσωπο της καμπάνιας Lavazza Paradiso

 

 

Το επεισόδιο Giardini dell'Eden (Κήπος της Εδέμ) σηματοδοτεί την επιστροφή ενός μεγάλου χαρακτήρα: Tullio Solenghi, ο αρχικός "ενοικιαστής" του ουρανού στην πρώτη εκστρατεία Lavazza Paradiso, αναλαμβάνει το ρόλο του Αγίου Πέτρου.

 

Διεθνείς διαφημιστικές τηλεοπτικές καμπάνιες Lavazza 2010-2012 Διεθνείς διαφημιστικές τηλεοπτικές καμπάνιες Lavazza
2008-2009 Διεθνείς διαφημιστικές τηλεοπτικές καμπάνιες Lavazza - Trevi
Το νέο πρόσωπο του παραδείσου Lavazza 2012 Τηλεοπτικές καμπάνιες Lavazza ΙΤΑΛΙΑ - Το νέο πρόσωπο του παραδείσου Lavazza



Ο Enrico Brignano είναι η τελευταία άφιξη: τον καλωσορίζει όπως πάντα ο Άγιος Πέτρος (Riccardo Garrone), και ένα φλιτζάνι εξαιρετικού καφέ Lavazza.

Bonolis και Laurenti φτάνουν στον παράδεισο 2000-2011 Τηλεοπτικές καμπάνιες Lavazza ΙΤΑΛΙΑ - Bonolis και Laurenti φτάνουν στον παράδεισο

 

 

Bonolis και Laurenti παίρνουν τη σκυτάλη από τον Tullio Solenghi. Αυτό το απίστευτα διασκεδαστικό κωμικό ντουέτο συνομιλεί με μια φωνή εκτός εικόνας - αυτή της Lavazza -, ενισχύοντας την παράλογη ατμόσφαιρα αυτών των διαφημίσεων.

Ακούγεται ένα ουρλιαχτό από την πάμπα...Η Carmencita γύρισε! 2005 Ακούγεται ένα ουρλιαχτό από την πάμπα...Η Carmencita γύρισε!

 

 

 

Η ίδια η εικόνα της ιστορίας των διαφημίσεων Lavazza επιστρέφει στην τηλεόραση με μια κωμική σειρά 10 επεισοδίων. Ένας αειθαλής χαρακτήρας πιο επίκαιρος από ποτέ, ένας εμβληματικός χαρακτήρας για όλους τους θαυμαστές της.

Γεννιέται η τηλεοπτική καμπάνια Paradiso. 1995-1999 Τηλεοπτικές καμπάνιες Lavazza ΙΤΑΛΙΑ - Ξεκινά η τηλεοπτική καμπάνια Paradiso

Με διάσημους σκηνοθέτες του διαμετρήματος του Alessandro D'Alatri και Gabriele Salvatores, και μια προσωπικότητα όπως ο Tullio Solenghi, συνοδευόμενη από τον πανταχού παρόντα Άγιο Πέτρο (Riccardo Garrone), η δεκαετία του 1990 βλέπει τις ειρωνικές, ναΐφ περιπέτειες ενός σετ του παραδείσου γεμάτου με σύννεφα και αγγέλους, που εκθειάζουν τα διάφορα χαρμάνια καφέ Lavazza από το Crema e Gusto μέχρι το Qualità Oro.

Τέσσερα σε ένα 1993-1994 Τηλεοπτικές καμπάνιες Lavazza ΙΤΑΛΙΑ - Τέσσερα σε ένα



Η Lavazza αλλάζει τους πρεσβευτές των προϊόντων της. Οι νέες τηλεοπτικές διαφημίσεις Lavazza περιστρέφονται γύρω από τέσσερις σταρ: Luciano Pavarotti, Monica Vitti, Giorgio Forattini και Bud Spencer.

Τηλεοπτικές διαφημίσεις Lavazza ΙΤΑΛΙΑ - Ο πρώτος πρέσβης του προϊόντος: Nino Manfredi. 1977-1992 Τηλεοπτικές διαφημίσεις Lavazza ΙΤΑΛΙΑ - Ο πρώτος πρέσβης του προϊόντος: Nino Manfredi.

Η τηλεόραση είναι πλέον έγχρωμη, και είναι παντού. Καθώς προχωράει, το Carosello εγκαταλείπεται.
Η Lavazza και ο Armando Testa επέλεξαν μια νέα τηλεοπτική καμπάνια με έντονη αφηγηματική δομή, που διαθέτει έναν μόνο πρέσβη για το προϊόν.
Μέχρι το 1993, αυτός ο πρεσβευτής θα είναι ένας πολύ δημοφιλής Ιταλός ηθοποιός, που εκπροσωπεί τον καφέ Lavazza: Nino Manfredi.

Η άφιξη των Caballero και Carmencita στο Carosello 1960-1976 Τηλεοπτικές καμπάνιες Lavazza ΙΤΑΛΙΑ - Η άφιξη των Caballero και Carmencita στο Carosello



Δύο χαρακτήρες οι οποίοι θα καθορίσουν την εποχή έκαναν την εμφάνισή τους στο μόνο ασπρόμαυρο κανάλι της RAI, στο μόνο διαφημιστικό πρόγραμμα της εποχής εκείνης: Carosello.

Ήταν οι Caballero και Carmencita, οι σταρ του “Αγάπη με την πρώτη ματιά”, του έπους Paulista που θα διασκέδαζε το κοινό της Ιταλικής τηλεόρασης μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1970.