• Εκτύπωση
  • Σελιδοδείκτης

Η Lavazza ήταν ανέκαθεν μια εταιρεία με το βλέμμα στραμμένο στην πρωτοποριακή επικοινωνία.

Οι διαφημιστικές καμπάνιες των πρώτων χρόνων της δραστηριοποίησής της ήταν αβάν-γκαρντ για τα δεδομένα της Ιταλίας εκείνης της εποχής. Μια δουλειά καρπός της συνάντησης του Emilio Lavazza με τον Armando Testa, έναν από τους πρωτοστάτες της ιταλικής διαφήμισης.

Η συνεργασία ξεκίνησε το 1958 με την διαφημιστική καμπάνια Paulista, και συνέχισε από την μια χιλιετηρίδα στην άλλη μέσα από διαφορετικά στυλ και ποικίλες καλλιτεχνικές τάσεις.

Αποτελεί μια συνεχή εξέλιξη στα ίχνη της παράδοσης, χάρη στην τηλεοπτική καμπάνια «Παράδεισος» (Paradiso) που μεταδίδεται μέχρι σήμερα στις οθόνες των ιταλικών σπιτιών.

Το ταξίδι της Lavazza στον χώρο της επικοινωνίας αφηγείται συνάμα την ιστορία μιας πορείας που σηματοδοτείται από την διεθνοποίηση με την είσοδο της εταιρείας στην παγκόσμια αγορά. Είναι χρόνια κατά τα οποία η επικοινωνία εξελίσσεται και αγκαλιάζει νέους κόσμους με μεγάλη παράδοση, όπως ο αθλητισμός.



Η Lavazza, πράγματι, είναι το μοναδικό brand στον τομέα food που κατέχει την ιδιαίτερη θέση του sponsor όλων των τεσσάρων τουρνουά του Grand Slam, μια δέσμευση που είδε το αποκορύφωμά της στην μεγάλη επιστροφή του Αντρέ Αγκάσι, testimonial της Lavazza για τα τουρνουά του Slam, στα γήπεδα όλου του κόσμου.

Και μιλώντας για καινοτομία, χάρη στην συνεργασία με την Solomon Guggenheim Foundation της Νέας Υόρκης και την Συλλογή Peggy Guggenheim Βενετίας, η Lavazza είναι σήμερα ένα από τα ιταλικά brand με ισχυρούς δεσμούς με μια από τις πιο σημαντικές μορφές επικοινωνίας και έκφρασης: την τέχνη.

Παράδοση, επικοινωνία και καινοτομία. Τρεις πυλώνες που έκαναν την καθιέρωση της Lavazza πραγματικότητα ακόμα και στον χώρο των τεχνών, της κουλτούρας και της δημιουργικότητας. Μια δέσμευση που συνεχίζει να χαράζει την πορεία του brand μέσα στο πέρασμα του χρόνου χάρη στο δημοφιλές ημερολόγιο που εκδίδεται κάθε χρόνο σε συνεργασία με τους πιο καταξιωμένους διεθνείς φωτογράφους, και τις πρόσφατες partnership με τους πιο σημαντικούς μουσειακούς φορείς σε όλον τον κόσμο.

Όταν το πραγματικό κοινωνικό μέσο δικτύωσης είναι ο καφές 2017 Όταν το πραγματικό κοινωνικό μέσο δικτύωσης είναι ο καφές

 

Το 2017 η Lavazza συνεχίζει την πορεία διεθνοποίησής της και στον τομέα της επικοινωνίας. Το νέο διαφημιστικό σποτ Born Social θέλει να δώσει φόρο τιμής στο ποτό που αντιπροσωπεύει καλύτερα την Ιταλία και την ιταλικότητα στον κόσμο.

Η καμπάνια όντως αφηγείται με τον καλύτερο τρόπο τον social χαρακτήρα της Lavazza και την σημασία της εξαίρετης ποιότητας του ιταλικού καφέ στην ζωή της κάθε μέρας, στην κάθε γωνία του κόσμου.

Όπως υποστήριζε ο Luigi Lavazza, «ο καφές δεν είναι μόνο κάτι που πίνεται, δεν είναι μόνο ένας καφές, είναι ένας τρόπος συνύπαρξης με τον άλλο.» Και είναι για αυτό που το σποτ Born Social διηγείται την παγκοσμιότητα του ιταλικού καφέ ως εκείνο το νήμα που δένει τους ανθρώπους, και την σημασία της κοινωνικότητας σαν ένα ιδεώδες της χώρας μας με το οποίο όλος ο κόσμος μας ταυτίζει.

 

Ημερολόγιο Lavazza 2017 - WE ARE what WE LIVE 2016-2017 Ημερολόγιο Lavazza 2017 - WE ARE what WE LIVE

 

Τα πορτραίτα γίνονται τοπία και τα τοπία είναι πορτραίτα. «We are what we live» είναι το τελευταίο ταξίδι της τριλογίας The Earth Defenders, μια ιδέα της Lavazza σε συνεργασία με το Slow Food. Το σκηνικό αυτής της χρονιάς είναι η Ασία. Μέσα από τον φακό του φωτογράφου Denis Rouvre, εξιστορείται η βαθιά σχέση που δένει τη γη με τους ανθρώπους που την κατοικούν: η αγάπη για το κάθε δενδρύλλιο καφέ, ο αγώνας κατά του αντίξοου κλίματος, η επιθυμία εκμάθησης νέων τεχνικών, ο σεβασμός στις παραδόσεις και στους ρόλους, ο δεσμός που ενώνει διαφορετικές κοινότητες από την ίδια γωνιά του κόσμου.

 

I’M BACK: Ο Αντρέ Αγκάσι επιστρέφει στα γήπεδα με την Lavazza 2016 I’M BACK: Ο Αντρέ Αγκάσι επιστρέφει στα γήπεδα με την Lavazza

 

30 Αυγούστου 2016. Μια ημερομηνία που θα μείνει στη μνήμη μας για πολύ καιρό, μια σημαντική μέρα για τον κόσμο του τένις. Πράγματι, με την καμπάνια «I'm Back», ο Αντρέ Αγκάσι επέτρεψε επισήμως για φιλανθρωπικούς σκοπούς στο US Open μαζί με την Lavazza, partner του slam.

Μια πρωτοποριακή καμπάνια που είδε 150 κλώνους του Αγκάσι στυλ δεκαετίας '80 να τριγυρνούν στους δρόμους της Νέας Υόρκης, συμβάλλοντας στο να δημιουργηθεί ένα άνευ προηγουμένου suspense για την εμφάνιση του Αγκάσι την βραδιά του τουρνουά.

Μια μοναδική και ανεπανάληπτη εμπειρία. Εκτός από το flash mob των 150 σωσιών του Αγκάσι, βγήκε στον αέρα το βίντεο της καμπάνιας «I'm Back» και δημιουργήθηκε μια πλατφόρμα online αφιερωμένη στην μεγάλη επιστροφή του Αγκάσι και στην παρουσία της Lavazza σε όλα τα 4 τουρνουά του Grand Slam.

 

Η Lavazza κλείνει τον κύκλο του καφέ 2015-2016 Η Lavazza κλείνει τον κύκλο του καφέ

 

Η πορεία που χάραξε η Lavazza στα πλαίσια της βιωσιμότητας φτάνει σε ένα σταθμό - ορόσημο με την κομποστοποιήσιμη κάψουλα.

Η ομάδα ειδικών της Lavazza και της Novamont έστρεψε τις προσπάθειες της στο να δημιουργήσει κάτι εντελώς καινούργιο, ένα προϊόν που θα μπορεί να κάνει τη διαφορά για τον πλανήτη.

Και χάρη σε αυτή τους την δουλειά, κάθε φορά που πίνουμε ένα φλυτζάνι καφέ μπορούμε να προσφέρουμε στον πλανήτη. Πράγματι, χάρη στη νέα κομποστοποιήσιμη κάψουλα, η Lavazza τροφοδοτεί ενεργά την κουλτούρα μηδενικων απορριμμάτων (zero waste) επιμορφώνοντας τους καταναλωτές να ακολουθούν τους φυσικούς κύκλους όπου δεν υπάρχουν άχρηστα πράγματα αλλά όλα μεταμορφώνονται σε ένα συνεχές γίγνεσθαι.

 

 

Game, set, match. Η Lavazza κατακτά το Grand Slam 2015-2016 Game, set, match. Η Lavazza κατακτά το Grand Slam

 

Ένας αγώνας που ξεκίνησε το 2011, η χρονιά της πρώτης επίσημης συνεργασίας της Lavazza στο τουρνουά του Wimbledon. Το 2015 προστίθενται τα τουρνουά Roland Garros και U.S. Open. Και το 2016 έρχεται η οριστική κατάκτηση του Slam με την συνεργασία με το Australian Open και τη δυνατότητα της απόδοσης του τίτλου «μοναδικό brand στον κόσμο, στον τομέα Τροφίμων & Ποτών, partner των τεσσάρων τουρνουά του Grand Slam».

Μια πορεία πέντε χρόνων που είδε το coffee break να κερδίζει έδαφος πρώτα στο γήπεδο του Wimbledon, στην πατρίδα του τσαγιού, και να γίνεται μια «τελετουργία» χάρη στην αριστεία του προϊόντος και την άψογη εξυπηρέτηση, μια στιγμή κοινωνικότητας που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από το παραδοσιακό σνακ με φράουλες και σαμπάνια.

Και σε λίγο χρόνο, το διάλειμμα καφέ είναι ο πρωταγωνιστής των άλλων μεγάλων διεθνών διοργανώσεων τένις, που μπορούν να θεωρηθούν πραγματικές «κοινωνικές εκδηλώσεις», τις οποίες το κοινό αναμένει, ακολουθεί και σχολιάζει μαζί με τις πιο έντονες στιγμές των αγώνων καθώς οι πρωταθλητές δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό στο γήπεδο.

 

Ο καφές γίνεται τέχνη: η partnership της Lavazza με το Μουσείο Guggenheim 2015-2016 Ο καφές γίνεται τέχνη: η partnership της Lavazza με το Μουσείο Guggenheim

 

Το διώνυμο τέχνη-καφές ανέκαθεν ήταν ένας από τους βασικούς πυλώνες του κόσμου Lavazza, ξεκινώντας από τα δημοφιλή ημερολόγια. Η διαδρομή μέσα στον κόσμο της κουλτούρας έφτασε σε ένα ορόσημο σε μια ιδιαίτερα σημαντική χρονιά για την Lavazza. Πράγματι, με το τρίπτυχο των εκθέσεων αφιερωμένων στον Ιταλικό Φουτουρισμό, στον Alberto Burri και σε έναν από τους βασικούς ιδρυτές του Bauhaus, Lazlo Moholy-Nagy, ο ρόλος της Lavazza κατοχυρώνεται στην Solomon Guggenheim Foundation και το Guggenheim Museum της Νέας Υόρκης.

 

Η Lavazza είναι ο επίσημος καφές του Ιταλικού Περιπτέρου 2015 Η Lavazza είναι ο επίσημος καφές του Ιταλικού Περιπτέρου

 

«Τροφή για τον πλανήτη, ενέργεια για τη ζωή»: αυτό είναι το concept μιας από τις πιο σημαντικές πρωτοβουλίες της χρονιάς: η Παγκόσμια Έκθεση του Μιλάνου 2015. Ένα γεγονός συνδεδεμένο στενά όχι μόνο με την ιταλική και την παγκόσμια κουλτούρα της διατροφής αλλά και με εκείνα που αποτελούν τους θεμέλιους λίθους της Lavazza: παράδοση, κουλτούρα και καινοτομία.

Είναι με ιδιαίτερη χαρά που η Lavazza είναι ο επίσημος καφές στο Ιταλικό Περίπτερο με ένα project βασισμένο στο στυλ, στο γούστο και στο πάθος: μια πραγματική και γνήσια Lavazza Coffee Experience, που οι επισκέπτες του Ιταλικού Περιπτέρου μπορούν να ζήσουν χάρη στο δημιουργικό concept με την υπογραφή του αρχιτέκτονα Fabio Novembre, του οποίου το φλυτζανάκι Lavazza αποτελεί την αναγνωρίσιμη καρδιά του project από όπου όλα εξελίσσονται.

Το άρωμα του καφέ τυλίγει τις αισθήσεις των επισκεπτών σε μια οσφρητική απόλαυση όπου λέξεις και εικόνες στην φωτεινή διακόσμηση led μεταμορφώνονται στην υπογραφή Lavazza. Ενημερωτικό υλικό και πληροφορίες υποστήριξης σε μορφή σπιράλ επιτρέπουν στους επισκέπτες να χρησιμοποιήσουν τον χώρο με έναν νέο τρόπο πάντα. Ένα project που δίνει έμφαση στην χαρακτηριστική ιδιότητα του καφέ, ή μάλλον στην κοινωνικοποίηση. «Ο καφές είναι το αρχέτυπο της σύγχρονης κοινωνικής δικτύωσης - υπογραμμίζει ο Fabio Novembre - μια στιγμή (χώρος/χρόνος) όπου τα άτομα συναναστρέφονται και μια ατομική και συλλογική τελετουργία που εμπνέει την συναναστροφή και την ανταλλαγή απόψεων».

Ένα ταξίδι στην Ιταλία που βιώνεται σε συνδυασμό με τις εξαίρετες γεύσεις των περιοχών της χώρας μας, με στόχο την υποστήριξη της παιδείας της διατροφής και την ανάδειξη των παραδόσεων και της ιταλικής ταυτότητας: αποκλειστικές συνταγές, που επιτρέπουν στους ξένους να ανακαλύψουν το ιταλικό γούστο που ενσαρκώνεται μέσα σε ένα φλυτζάνι καφέ και που προσφέρουν στο ιταλικό κοινό την δυνατότητα να ανακαλύψει ξανά την πηγή του γευστικού πλούτου.

Και όντως, για την τορινέζικη εταιρεία, το ότι από τα πρώτα χρόνια της παρουσίας της αντιπροσωπεύει τον Καφέ των Ιταλών, σημαίνει ότι ο ρόλος που διαδραματίζει δεν αφορά μόνο την αξιοποίηση αυτής της αίσθησης ότι ανήκουμε σε έναν κοινό χώρο, αλλά και το βίωμα και την μετάδοση της αίσθησης αυτής ως αφετηρία για την ανάπτυξη και εξέλιξη ενός συστήματος δεξιοτήτων που δημιουργεί συνεχείς ποιοτικές διεργασίες.

 

Ο καφές κατακτά το διάστημα 2014-2015 Ο καφές κατακτά το διάστημα

 

Διεθνής Διαστημικός Σταθμός, 3 Μαΐου 2015 - Ο καφές καλεί την Γη: η απόλαυση του πρώτου καφέ εσπρέσο στο διάστημα σήμερα στις 12.44 GMT.

Η επιθυμία για έναν καφέ εσπρέσο δεν είναι πια ένα όνειρο χάρη στην ISSpresso, την πρώτη εσπρεσσομηχανή με κάψουλες σε θέση να λειτουργεί στις ακραίες συνθήκες του διαστήματος, η οποία εγκαταστάθηκε και τέθηκε σε λειτουργία στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό από την Σαμάνθα Κριστοφορέτι, Ιταλίδα αστροναύτη του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος, επικεφαλής της Στρατιωτικής Αεροπορίας, η οποία συμμετέχει στην αποστολή Futura, δεύτερη μακροχρόνια αποστολή του Ιταλικού Οργανισμού Διαστήματος στον ΔΔΣ.

Η Κριστοφορέτι είναι ουσιαστικά όχι μόνο η πρώτη Ιταλίδα που πήγε στο διάστημα αλλά και ο πρώτος αστροναύτης στην ιστορία που ήπιε έναν αυθεντικό ιταλικό εσπρέσο σε τροχιά. Το project ISSpresso υλοποιήθηκε από την Argotec και την Lavazza σε δημόσια-ιδιωτική συνεργασία με τον Ιταλικό Οργανισμό Διαστήματος (ASI).

Ένα αυθεντικό διάλειμμα καφέ στο διάστημα. Οι εργασίες στήριξης του πειράματος πραγματοποιήθηκαν από το κέντρο ελέγχου της Argotec υπό την παρακολούθηση των κέντρων ελέγχου του Ιταλικού Οργανισμού Διαστήματος. Το πλήρωμα της Αποστολής Futura υποδέχθηκε τον πρώτο διαστημικό εσπρέσο με ενθουσιασμό. Η μηχανή ISSpresso – στην οποία χρησιμοποιούνται οι ίδιες κάψουλες καφέ Lavazza όπως και στην Γη - σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε ακριβώς για να εγγυάται την ίδια ποιότητα ενός ιταλικού αυθεντικού καφέ εσπρέσο, πληρώντας όλες τις προδιαγραφές από πλευράς κρέμας, σώματος, αρώματος και θερμοκρασίας. Έτσι λοιπόν ο καφές παρέχεται μέσω της ειδικής για το διάστημα εσπρεσσομηχανής υπό συνθήκες μικροβαρύτητας και διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά του ιταλικού εσπρέσο . Στο τέλος της παροχής του καφέ, ένα νέο πατενταρισμένο σύστημα εγγυάται τον καθαρισμό του τελευταίου τμήματος του υδραυλικού κυκλώματος, δημιουργώντας ταυτόχρονα στο εσωτερικό του «pouch» - το διαστημικό «φλυτζάνι» - μια μικρή διαφορά πίεσης ειδικά μελετημένης για να αναδίδει όλο το άρωμα του καφέ εσπρέσο την στιγμή που το καλαμάκι τοποθετείται μέσα στο «pouch».

Το διαστημικό ποτηράκι είναι κατασκευασμένο με ένα διαφανές υλικό που επέτρεψε την άμεση παρακολούθηση της κρέμας καθιστώντας έτσι εφικτό το πείραμα ρευστοδυναμικής και δίνοντας την δυνατότητα να μελετηθεί η συμπεριφορά των υγρών υπό υψηλή πίεση και θερμοκρασία μέσα στο διαστημικό περιβάλλον.

Μαζί με τους Υπερασπιστές της Γης 2014-2015 Μαζί με τους Υπερασπιστές της Γης



Οκτώβριος 2014.
Με την ευκαιρία των εκθέσεων Salone del Gusto e Terra Madre, παρουσιάζεται το Ημερολόγιο Lavazza 2015 «The Earth Defenders», που έγινε σε συνεργασία με το Slow Food, με φωτογραφίες του Steve McCurry, ο οποίος μέσα από 12 λήψεις αποθανατίζει ιστορίες καθημερινού ηρωισμού: γυναίκες και άντρες της Αφρικής που κάθε μέρα με κουράγιο, περηφάνια και σκληρή δουλειά, υπερασπίζονται αρχαίες παραδόσεις διατροφής και καλλιεργούν την αποδέσμευση μιας ηπείρου μέσα από έργα βιώσιμης γεωργίας. Για την στήριξη ηρώων σαν αυτούς, για πρώτη φορά το Ημερολόγιο Lavazza διατίθεται σε πώληση, σε περιορισμένη έκδοση, για την χρηματοδότηση του έργου «10.000 Κήπων στην Αφρική». Πρόκειται για ένα έργο που δημιουργήθηκε με σκοπό να διασφαλίσει φρέσκα και υγιεινά τρόφιμα στις τοπικές κοινότητες, αλλά και για να διαμορφώσει ένα δίκτυο από leader που ευσυνείδητα αναγνωρίζουν την αξία της γης τους και της κουλτούρας τους.

Η βιωσιμότητα διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο μέσα στο 2015, παράλληλα με την EXPO του Μιλάνου αφιερωμένη στο θέμα «Τροφή για τον Πλανήτη, Ενέργεια για τη Ζωή». Οι θεαματικές εικόνες του Ημερολογίου που τιμούν τους Υπερασπιστές της Γης είναι ιδανικές γιατί αντιπροσωπεύουν τις δραστηριότητες της Lavazza και του ιδρύματός της κατά τους μήνες της Παγκόσμιας Έκθεσης. Ο καφές Lavazza επιλέγεται ως ο Επίσημος Καφές του Ιταλικού Περιπτέρου, και έτσι προβάλλεται η αριστεία του καφέ και η πολύχρονη εμπειρία της Lavazza στον τομέα της βιωσιμότητας και της καινοτομίας. Στο Ιταλικό Περίπτερο προσφέρεται στο κοινό ο καφές ¡Tierra! Intenso από 100% βιώσιμες καλλιέργειες ενώ στην Cascina Cuccagna του Μιλάνου δημιουργείται το Lavazza Sustainability Hub, ένα διδακτικό θερμοκήπιο χτισμένο σύμφωνα με τους κανόνες της βιοαρχιτεκτονικής, όπου παρουσιάζεται η πρώτη κομποστοποιήσιμη κάψουλα για ιταλικό καφέ εσπρέσο και όπου οι επισκέπτες μπορούν να ανακαλύψουν περισσότερα σχετικά με τα θέματα που αφορούν το τέλος ζωής του προϊόντος και την αξιοποίηση των κατακαθιών του καφέ.

«There's more to taste» είναι η πρόσκληση της διεθνούς καμπάνιας 2015 προς τους λάτρεις του καφέ με την ευκαιρία της επετείου των 120 χρόνων της Lavazza. Το διαφημιστικό σποτ, μια ιδέα της εταιρείας Young & Rubicam με την σκηνοθεσία του Ζαν Πιερ Ζενέ (ο σκηνοθέτης της ταινίας «Αμελί»), διηγείται με μια ελαφριά μαγευτική γεύση την ιστορία που οδήγησε τον ιδρυτή Luigi Lavazza να ανακαλύψει τις χώρες στις οποίες καλλιεργείται ο καφές και να αναπτύξει την τέχνη του χαρμανιού. Ο Sergio Castellitto, εξαίρετος αφηγητής, προς το τέλος αποκαλύπτει τις λέξεις που ενέπνευσαν τον νέο και ευρηματικό Luigi Lavazza: «Στη ζωή υπάρχει πάντα κάτι παραπάνω να ανακαλύψεις». Η καμπάνια «Lavazza, There’s More To Taste» επεκτείνεται στον Τύπο και σε πόστερ με τις λήψεις του Αργεντινού φωτογράφου Ale Burset, του οποίου η μαγική και καλλιτεχνική πινελιά έδωσε ζωή σε απρόσμενες εικόνες έντονης οπτικής απήχησης.

Η Armando Testa παραμένει η διαφημιστική εταιρεία αναφοράς για την Ιταλία και η Καμπάνια «Παράδεισος» (Paradiso) συνεχίζει με το ντούο Enrico Brignano και Tullio Solenghi. Στο επεισόδιο «Το μεσημεριανό της Κυριακής», ο Solenghi στον ρόλο του Άγιου Πέτρου προσκαλεί τον Brignano σε ένα παραδοσιακό ραντεβού στο οποίο είναι προσκεκλημένοι όλοι οι Ιταλοί και όχι μόνο για όσους βρίσκονται στον Παράδεισο. Για να τιμήσει μια τόσο σημαντική και ποθητή πρόσκληση στην οικογενειακή παράδοση της Ιταλίας, ο Brignano εμφανίζεται συντροφιά με ένα καφέ, ανταποκρινόμενος στο ύψος της περίστασης: Qualità Oro Lavazza. Στον Άγιο Πέτρο αρέσει ο καφές και ζητά από τον Brignano να του φέρνει τον καφέ κάθε Κυριακή, αλλά ο Brignano στην προσπάθειά του να το αποφύγει βρίσκεται αντιμέτωπος με ένα βαρύτερο καθήκον. Στο επεισόδιο «Μικρά πράγματα», στο οποίο ακούγεται για πρώτη φορά το νέο μουσικό θέμα που συνέθεσε και σκηνοθέτησε ο Nicola Piovani, νικητής βραβείου Όσκαρ, πρωταγωνιστούν οι Solenghi-Brignano σε ένα παιχνίδι παρεξηγήσεων με θέμα την ευτυχία. Μόνο χάρη σε μια μικρή αλλά μεγάλη καθημερινή απόλαυση, όπως ο Καφές Lavazza Qualità Rossa, η παρεξήγηση ξεκαθαρίζεται και παραδέχονται και οι δύο ότι η ευτυχία βρίσκεται στα μικρά πράγματα.

Καθώς εξελίσσεται η χρονιά του 2015, η σχέση ανάμεσα στην Lavazza και το τένις υψηλού επιπέδου ενδυναμώνεται, δύο κόσμοι ενωμένοι από το πάθος, χάρη στο αποκλειστικό partnership με τρία από τα τέσσερα τουρνουά του Grand Slam. Αφού η Lavazza έφερε το διάλειμμα του καφέ στο Wimbledon το 2011, το 2015 ο καφές εσπρέσο Lavazza φθάνει στα χωμάτινα γήπεδα του Roland Garros και στις κερκίδες του U.S. Open, προσφέροντας σε πάνω από 2 εκατομμύρια οπαδούς του τένις τον αυθεντικό ιταλικό εσπρέσο σε μια πιο sport εκδοχή για να ικανοποιήσει όσους θέλουν να απολαύσουν την τελετουργία ενός καλού καφέ χωρίς να χάσουν ούτε μια βολή του παιχνιδιού.

Η Lavazza είχε πάντοτε στραμμένο το βλέμμα της στην τέχνη και στην οπτική επικοινωνία, γεγονός που επιβεβαιώνεται με την στήριξη που η εταιρεία προσέφερε για την υλοποίηση της πρώτης αναδρομικής μονογραφικής έκθεσης αφιερωμένης στον Alberto Burri στο Μουσείο Guggenheim της Νέας Υόρκης, «The Trauma of Painting», ανοιχτή στο κοινό από τον Οκτώβριο 2015 μέχρι τον Ιανουάριο 2016.

 

 

A Coffee in the Garden of Eden 2013-2014 Ένας καφές στον κήπο της Εδέμ

 

 

Οκτώβριος 2013. Σεφ που εμπνέουν, το Ημερολόγιο Lavazza 2014, αποκαλύφθηκε: ένα ορόσημο για τους λάτρεις της καλλιτεχνικής φωτογραφίας, που, χάρη στον διάσημο φωτογράφο πορτρέτων που έχει επιλεγεί για αυτή την έκδοση - Martin Schoeller - στρέφει τους προβολείς στους σεφ, τους άνθρωπους που κάνουν την έμπνευση το μάντρα τους στην κουζίνα. Η Lavazza αφιερώνει το σύνολο του 2014 σε αυτούς τους μαέστρους της μαγειρικής τέχνης μέσα από ένα ημερολόγιο που παρουσιάστηκε στο Μιλάνο, με παρουσία Ιταλών και διεθνών δημοσιογράφων. Οι υπέροχοι επτά είναι οι Ferran Adrià, ο αδελφός του Albert, Michel Bras, Massimo Bottura, Antonino Cannavacciuolo, Carlo Cracco και Davide Oldani. Είναι σεφ και καινοτόμοι, που όλους τους κέρδισε ο καφές Lavazza και τον έχουν επανερμηνεύσει με τις πρωτότυπές τους δημιουργίες για χρόνια.

“From Italy with passion” είναι η διεθνής καμπάνια που έχει αφιερωθεί στο Lavazza A Modo Mio. Η διαφήμιση παρουσιάζει την ιστορία ενός ιταλού barista ο οποίος, όταν ακούει μια καφετιέρα Lavazza A Modo Mio να ανάβει, ξεκινά, με ένα δίσκο και ένα φλιτζάνι στα χέρια του, από το καφέ στο San Tommaso 10, στο Τορίνο (Ιταλία), όπου η ιστορία Lavazza ξεκίνησε το 1895. Ο barista στη συνέχεια περνά από διάφορες ιταλικές πόλεις, συγκεντρώνοντας τις εμπειρίες, τα χαμόγελα και τις γεύσεις που χαρακτηρίζουν το Bel Paese, μέχρι που παραδίδει όλες αυτές τις αξίες σε κάθε σπίτι σε όλο τον κόσμο. Οι διαφημίσεις “From Italy with Passion” έχουν μεταδοθεί στην τηλεόραση και στο διαδίκτυο, και έχουν εμφανιστεί στον Τύπο, σε αφίσες και διαφημιστικές πινακίδες.

Οι περιπέτειες του Lavazza Paradiso συνεχίστηκαν το 2014, με μια σημαντική αλλαγή. Το επεισόδιο Giardini dell'Eden (Κήπος της Εδέμ) σηματοδοτεί την επιστροφή ενός μεγάλου χαρακτήρα: Tullio Solenghi, ο αρχικός "ενοικιαστής" του ουρανού στην πρώτη εκστρατεία Lavazza Paradiso, αναλαμβάνει το ρόλο του Αγίου Πέτρου. Η εμπειρία του, το στεγνό του χιούμορ και η στάση του συνεχίζουν την παράδοση του Riccardo Garrone, του προηγούμενου σταρ του ρόλου, στον οποίο η Lavazza δίνει της θερμές ευχαριστίες της για τον επαγγελματισμό και το πάθος με το οποίο συνέβαλε στην επιτυχία της εκστρατείας Paradiso. Προηγουμένως, στο επεισόδιο "Incantesimo Italiano" (Ιταλικό ξόρκι) προβλήθηκε τον Μάρτιο 2014, ο Brignano έκανε το κοινό να γελάσει με μια μαγική καφετιέρα και το Lavazza Qualità Rossa.

Για τη Lavazza, το Salone del Gusto και Terra Madre 2014 παρέχει την ευκαιρία να επαναλάβει τη δέσμευση της εταιρείας στην Αφρική και την υποστήριξή της για την περιβαλλοντική βιωσιμότητα συνεχίζοντας να εστιάζει στην ποιότητα. Αντιπροσωπεύει το πρώτο βήμα στην πορεία που οδηγεί τη Lavazza στη μεγάλη εκδήλωση του Μιλάνου Expo δίπλα στη Slow Food, χάρη σε μια συνεργασία η οποία ξεκίνησε με το πρώτο κιόλας Salone del Gusto το 1996. Οι επισκέπτες στην έκδοση 2014 βυθίζονται στον κόσμο των αρωμάτων και των εικόνων που δημιουργήθηκε από τον αρχιτέκτονα Fabio Novembre και το γραφείο του, απολαμβάνοντας τη χαρούμενη κοινωνικότητα της τελετουργίας του διαλείμματος για καφέ. Αυτή ήταν μια πρόγευση της συμμετοχής Lavazza στην EXPO 2015, η οποία θα περιστρέφεται γύρω από το θέμα «Διατροφή του πλανήτη, ενέργεια για τη ζωή" και όπου θα είναι ο επίσημος καφές που θα σερβίρεται στο Ιταλικό Περίπτερο.

Το 2014, η παρουσία της Lavazza στο Wimbledon συνεχίζει να δέχεται σημαντική υποστήριξη από την αποτελεσματική επικοινωνία με τις εικόνες που δημιουργήθηκαν από τον Καναδό Joey L., που χαιρετούν τους Λονδρέζους σε υπαίθριους χώρους της πόλης κατά τη διάρκεια του τουρνουά. Η εκστρατεία παρουσιάζει πορτρέτα αξιωματούχων και επίτιμων αγωνοδικών που απεικονίζονται με ένα φλιτζάνι εσπρέσο κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων: μια χαρακτηριστική απεικόνιση που επικεντρώνεται στις αξίες της κοινότητας, της αυθεντικότητας, της κληρονομιάς και ενός αιώνα εμπειρίας που η Lavazza και το Wimbledon έχουν από κοινού.

Η εκστρατεία Sarete più famosi (Θα είστε πιο διάσημοι), αφιερωμένη στους επαγγελματίες του καφέ που δημοσιεύθηκε διαδικτυακά στα κύρια περιοδικά του κλάδου, παρουσιάζει τη νέα επαγγελματική πρόταση της Lavazza για baristas και το επαγγελματίες στο κανάλι Ho.Re.Ca.

Lavazza: Μια ιταλική καλημέρα σε όλον τον κόσμο 2012-2013 Lavazza: Μια ιταλική καλημέρα σε όλον τον κόσμο

 



Το 2012, η Lavazza επιβεβαιώνει τη συνεργασία της με σπουδαίους σεφ για κορυφαία έργα γαστρονομίας: στο περίπτερο εμπειρία Lavazza στο Fuorisalone του Μιλάνου οι τρεις πιο καταξιωμένοι Ιταλοί σεφ Massimo Bottura, Antonino Cannavacciuolo και Davide Oldani παρουσίασαν τα διαδικτυακά βίντεο στα οποία πρωταγωνιστούσαν, εξιστορώντας τρεις διαφορετικές, πολύ προσωπικές προσεγγίσεις στα χαρμάνια Α Modo Mio. Η εκδήλωση "Συζητήσεις για την Γεύση και τον Σχεδιασμό πάνω από ένα φλιτζάνι καφέ" βλέπει τρεις μαέστρους της ιταλικής κουζίνας να εξιστορούν πώς η αναζήτηση για την ποιότητα και την αυθεντική γεύση οδηγεί στις δημιουργικές καινοτομίες τους: έναν τρόπο για να εκπλήξουν και να εκπλαγούν, αντλώντας από την προέλευση των συστατικών και το χώμα, να εκτιμήσουν τις δικές του ρίζες ο καθένας και να ανακαλύψουν τα θαύματα του κόσμου, καθώς εργάζονται με πάθος και αυστηρότητα. Κάθε σεφ επιβεβαιώνει ότι τα πάντα πηγάζουν από ένα δημιουργικό διάλειμμα "A Modo Mio", που έζησε διαφορετικά.

Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να ξυπνήσετε και να πείτε "καλημέρα" παρά με ιταλικό καφέ ποιότητας Lavazza. Και όχι μόνο στην Ιταλία. Από το Σεπτέμβριο του 2013, το πάθος για τον καφέ και την ιταλική αριστεία έχει φθάσει και στα αμερικανικά σπίτια με μια νέα ποικιλία χαρμανιών. "Καλημέρα Αμερική: υπάρχει ένας καινούργιος καφές στην πόλη" είναι η νέα διαφημιστική καμπάνια, η οποία δημιουργήθηκε από τον Alberto Baccari και την ομάδα του και ξεκίνησε σε μεγάλα αμερικάνικα περιοδικά, εφημερίδες και ιστότοπους. Η πρόθεση της Lavazza να φέρει μια χαρακτηριστικά ιταλική καθημερινή ιεροτελεστία στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ως εκ τούτου, η ολοκληρωμένη διαφημιστική καμπάνια για το λανσάρισμα των νέων προϊόντων Gran Aroma, Classico, Gran selezione και Perfetto παραφράζει το όνομα του γνωστού προγράμματος του δικτύου ABC Good Morning America, με χαιρετισμό καλημερίσματος σε ιταλικό στιλ σε μερικές από τις μεγαλύτερες πόλεις των Ηνωμένων Πολιτειών: «Buongiorno Νέα Υόρκη", "Buongiorno Σικάγο", "Buongiorno Σαν Φρανσίσκο", κ.τ.λ.

Επίσης το 2013, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, ο Lavazza είναι ο επίσημος καφές στο Wimbledon. Η νέα παράδοση είναι το σλόγκαν της υπαίθριας διαφημιστικής εκστρατείας Lavazza, η οποία υποδέχεται τους Λονδρέζους στους διάσημους σταθμούς του μετρό της πόλης κατά τη διάρκεια του τουρνουά. Η εκστρατεία περιλαμβάνει τα εμβληματικά πρόσωπα του Wimbledon - τους επισήμους και τους επίτιμους αγωνοδίκες - σε πορτρέτα του Καναδού φωτογράφου Joey L. κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων τους από τον καθημερινό ρυθμό του τουρνουά. Η Lavazza λανσάρει επίσης τον διαγωνισμό "Δημιουργήστε τη νέα σας Παράδοση» αφιερωμένη στους Άγγλους κατοίκους και η οποία οργανώνεται σε δύο στάδια. Οι χρήστες κλήθηκαν να ψηφίσουν για τη καλύτερη σπεσιαλιτέ Lavazza σε συνδυασμό με μια βρετανική παράδοση. Τα βραβεία περιλαμβάνουν περισσότερες από 350 κάρτες iTunes και 100 καφετιέρες Lavazza A Modo Mio Wimbledon Limited Edition. Η θεατρική παρουσία και το στεγνό χιούμορ του Enrico Brignano συνεχίζουν να ηγούνται στην εκστρατεία Paradiso. Το Lavazza Rossa Qualità είναι το τέλειο χαρμάνι του διαφημιστικού Ritorno a casa (Επιστροφή στο σπίτι), που αναζωπυρώνει ευτυχισμένες αναμνήσεις. Η Lavazza A Modo Mio συνοδεύει μια παθιασμένη δήλωση κάτω από τα αστέρια στο διαφημιστικό Sposami (Παντρέψου με), ενώ ανακαλύπτουμε ότι το Lavazza Qualità Oro είναι πρωτότυπο χαρμάνι του Luigi Lavazza στην διαφήμιση Ricetta Segreta (Μυστική συνταγή).

 

Τα πρώτα 20 χρόνια του ημερολογίου, τα πρώτα 150 χρόνια της Ιταλίας. 2011-2012 Τα πρώτα 20 χρόνια του ημερολογίου, τα πρώτα 150 χρόνια της Ιταλίας.

 

 

Η Lavazza ήταν μια σταθερή παρουσία στου εορτασμούς για τα 150 χρόνια ένωσης της Ιταλίας. Ο μόνος επίσημος καφές στις εκδηλώσεις Esperienza Italia 150 ήταν ο Lavazza, και σερβίρονταν σε ένα ειδικό αναμνηστικό κόκκινο, λευκό και πράσινο φλιτζάνι, σχεδιασμένο από τον Lavazza για να τιμήσει την επέτειο. Και οι επτά εκθέσεις που περιλαμβάνονταν στους εορτασμούς ήταν χορηγία της Lavazza, συμπεριλαμβανομένου του αξιοσημείωτου αφιερώματος στον Leonardo Da Vinci, την έκθεση "Λεονάρντο: η Ιδιοφυΐα, ο Μύθος".

Το 2011 ήταν επίσης η χρονιά κατά την οποία το Ημερολόγιο Lavazza γιόρτασε την 20η επέτειό του. Οι Annie Leibovitz, Helmut Newton, Ellen von Unwerth, Ferdinando Scianna, Albert Watson, David LaChapelle, Jean-Baptiste Mondino και Eugenio Recuenco είναι μερικοί από τους μεγάλους φωτογράφους οι οποίοι έχουν εργαστεί με τη μάρκα: Η Lavazza απέτισε φόρο τιμής σε αυτούς με το έργο πολυμέσων «Con te partirò" (μια έκθεση στην Triennale στο Μιλάνο, μια ψηφιακή εκστρατεία και μια φωτογραφική μονογραφία) για να γιορτάσει το λανσάρισμα του εικοστού ημερολογίου τον Οκτώβριο του 2011.

Για την περίσταση, η Lavazza ξεκίνησε μια πρωτοβουλία αναζήτησης ταλέντων στη φωτογραφία για να βρει ταλαντούχους φωτογράφους που θα ερμήνευαν τα θέματα που σημάδεψαν την εκδήλωση: Ταξίδια και αποπλάνηση. Η διαδικασία επιλογής ανατέθηκε στον γνωστό σχεδιαστή Fabio Novembre.

Την Άνοιξη, η Lavazza επέστρεψε στην έκθεση Salone del Mobile του Μιλάνου σε συνεργασία με το διάσημο περιοδικό design εσωτερικών χώρων, "Interni": Στην έκθεση "Mutant Architecture" που πραγματοποιήθηκε στο Μιλάνο στην Università Statale, το πραγματικό ιταλικό εσπρέσο προσφέρθηκε σε όλους τους επισκέπτες. Η εταιρεία συνεργάστηκε, επίσης, με τον αρχιτέκτονα Lorenzo Palmer σχετικά με την εγκατάσταση "Lavazza Piazza Italiana".

Η Α Modo Mio πηγαίνει στο Χόλιγουντ: Η απόλυτη μηχανή εσπρέσο παρουσιάστηκε στην ταινία του Paolo Sorrentino “This Must Be The Place”, μαζί με τον νικητή του Όσκαρ Sean Penn.

Το 2011 ήταν επίσης η χρονιά κατά την οποία η Lavazza έγινε επίσημος προμηθευτής στο τουρνουά του Wimbledon. Επιτέλους, οι παίκτες όσο και οι θεατές είχαν τη δυνατότητα να απολαύσουν ένα πραγματικό ιταλικό εσπρέσο.
Η συνεργασία ξεκίνησε και υποστηρίζεται από μια ολοκληρωμένη διαφημιστική καμπάνια, που παράγεται σε συνεργασία με τον:

  • Armando Testa (ο οποίος σχεδίασε και παρήγαγε το λογότυπο Lavazza και Wimbledon, μια ειδική εκστρατεία και κινούμενα σχέδια στοπ καρέ)
  • Το LBI Group Milano (ψηφιακό μάρκετινγκ - minisite και την εφαρμογή για κινητά We are the Queue)
  • Promoconvention (διαχείριση της εκδήλωσης και των συνεισφορών βίντεο)


Η διαφημιστική καμπάνια της Lavazza για το 2011 σε διεθνές επίπεδο παρουσίασε τον κόσμο της υψηλής γαστρονομίας: δυο αδιαμφισβήτητα αστέρια του διαμετρήματος των Ferran Adrià και Antonino Cannavacciuolo, δύο διαφορετικά οράματα του φαγητού — πρωτοποριακή καινοτομία και αυστηρός σεβασμός στην παράδοση — συμφιλιώθηκαν αρμονικά από το άρωμα του Lavazza.

2012

Η καμπάνια Paradiso ανανεώθηκε ακόμη μια φορά, καλωσορίζοντας τον Enrico Brignano στο παραδεισένιο της τοπίο. Ήταν η πρώτη εμφάνιση του σταρ ως πρεσβευτή προϊόντος σε μια τηλεοπτική διαφήμιση.
Ο Brignano, σε ένα ιδιαίτερα υψηλό σημείο στην καριέρα του, πρόσθεσε το άγγιγμα του νεωτερισμού που χρειαζόταν για να συνεχίσει τη φυσική εξέλιξη της μακροβιότερης και πιο αγαπημένης τηλεοπτικής εκστρατείας της Ιταλίας.

Η εκστρατεία Paradiso γιόρτασε την 15η επέτειο των γενεθλίων της 2009-2010 Η εκστρατεία Paradiso γιόρτασε την 15η επέτειό της με μια συλλογή σχεδιαστών

 

 

2009
5 χρόνια μετά το λανσάρισμα του έργου ¡Tierra!, η Lavazza ανανέωσε τη συνεργασία της με τον διάσημο φωτογράφο Steve McCurry. Τρεις αποκλειστικές φωτογραφίες που ελήφθησαν από το ίδιο έργο, που τεκμηριώνουν τη συνεχή δέσμευση της Lavazza για το περιβάλλον και την πολιτιστική αειφορία, εκτέθηκαν στην προσωπική του έκθεση στο Palazzo della Ragione, Μιλάνο.

Το A Modo Mio είναι κάτι περισσότερο από ένα νέο σύστημα εσπρέσο για το σπίτι: είναι επίσης μια καινοτόμος ιδέα που διεγείρει τη δημιουργικότητα των καλλιτεχνών όσο και των σχεδιαστών. Ο διάσημος σκιτσογράφος Giorgio Forattini ήταν ένας τέτοιος καλλιτέχνης, ο οποίος συμφώνησε να σχεδιάσει μια νέα μορφή για το A Modo Mio: το αποτέλεσμα ήταν "Un Caffè A Modo Mio", οκτώ βινιέτες για οκτώ αυτοκόλλητα που εκτέθηκαν στις 2 Ιουλίου 2009 στο Palazzo Reale, Μιλάνο.

Το Fuori Salone του Μιλάνου, που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του Salone del Mobile, φιλοξένησε την εκδήλωση “Lavazza Design Paradiso”: 10 ταλαντούχοι Ιταλοί σχεδιαστές ερμήνευσαν τις εικόνες του "Heaven" της Lavazza, ένας ταιριαστός φόρος τιμής σε μια από τις μακροβιότερες διαφημιστικές καμπάνιες της τηλεόρασης στην Ιταλία.

Στο “Identità Golose 2009”, η Lavazza παρουσίασε το Espoon, ένα διάτρητο κουτάλι καφέ που σχεδιάστηκε από τον σεφ Davide Oldani, και παράγεται από Κέντρο Εκπαίδευσης Lavazza. Αυτό το απίστευτα απλό αλλά αποτελεσματικό σκεύος έχει σχεδιαστεί ειδικά για να ανακατεύετε τη ζάχαρη, χωρίς διασπορά της θερμότητας του καφέ, και κρατώντας ανέπαφο το καϊμάκι.

2010
15η επέτειος της εκστρατείας Paradiso: περισσότερα από 60 επεισόδια που παρουσιάζουν εξαιρετικούς πρεσβευτές-διασημότητες μετέτρεψαν μια απλή διαφήμιση σε κάτι που δεν χάνεται για εκατομμύρια τηλεθεατές. Σύμφωνα με τον Giuseppe Lavazza, αντιπρόεδρο του Ομίλου Lavazza, "Ο Παράδεισος για μας είναι κάτι περισσότερο από μια εκστρατεία: Είναι μια έννοια που είναι αγαπητή σε όλους μας, ένα βασικό μέρος της εικόνας της μάρκας μας”

Παρακολουθήστε τις διαφημίσεις Lavazza TV.

Το 2010 το ημερολόγιο Lavazza παρουσίασε φωτογραφίες από τον Miles Aldridge, υπό την δημιουργική διεύθυνση του Armando Testa.

Η Lavazza επέστρεψε στο Fuori Salone του Μιλάνου Salone del Mobile με την έκθεση “Μηχανές Design”, και ένα βιβλίο με το ίδιο όνομα, που εκδόθηκε από τον Virginio Briatore. Η ιστορία της τέχνης Lavazza του εσπρέσο που φτιάχνετε μόνοι σας κοίταξε πίσω σε τρεις γενιές μηχανών καφέ για το σπίτι, από το 1989 και μετά.

Σχεδιασμός και υψηλή γαστρονομία. 2008 Σχεδιασμός και υψηλή γαστρονομία

 



A Modo Mio έφτασε και στον παράδεισο. Οι Paolo Bonolis και Luca Laurenti παρουσίασαν το νέο σύστημα εσπρέσο σε διάφορα επεισόδια αυτής της εξαιρετικά μεγάλης σειράς.

Παρακολουθήστε τις Διαφημίσεις Lavazza TV. Το ημερολόγιο Lavazza 2008 και η καμπάνια παρουσίασαν φωτογραφίες από τον Finlay MacKay.

Η Lavazza λανσάρισε τον διαγωνισμό “Un caffè con Carmencita”, συνδεδεμένο με τη θρυλική καφετιέρα Carmencita. Σχεδιασμένη το 1979 από τον Marco Zanuso για τη Lavazza, η αγαπημένη καφετιέρα μόκα της Ιταλίας απέκτησε καινούργια όψη για την περίσταση.

Ο διαγωνισμός διήρκεσε ένα χρόνο, με στόχο την εξεύρεση ενός σχεδιασμού για το νέο πακέτο. Υποστηρίχτηκε από ένα πλήρες φάσμα διαφημιστικών πρωτοβουλιών.




Η Lavazza ετοίμασε ένα βιβλίο-μανιφέστο, που γιόρταζε το πάθος Lavazza για τον σχεδιασμό, μέσα από τις εικόνες της εταιρείας. Εκδόθηκε από τον Virginio Briatore και αφηγείται την ιστορία του πώς η εταιρεία έγινε ένα "εργοστάσιο του σύγχρονου στυλ": όχι μόνο κατασκεύαζε προϊόντα, αλλά πάνω απ' όλα ιδέες, μηνύματα και τρόπους ζωής. Για να μάθετε περισσότερα, επισκεφθείτε την ειδική ενότητα.

 

Το 2008 ήταν επίσης η χρονιά ενός άλλου εκδοτικού έργου: “Caffè in cucina”, που εκδόθηκε από την Gribaudo Editore. Το βιβλίο μετατρέπει τον καφέ σε ένα αστέρι της κουζίνας και είναι αποτέλεσμα του πάθους Lavazza για πειραματισμό και εγχειρήματα σε νέες περιοχές της γεύσης. Παρουσίασε συνταγές από 24 διεθνούς φήμης Ιταλούς σεφ, με πρόλογο του Ferran Adrià.

Καθαρό στυλ και κοινωνική ευθύνη: δύο όψεις του ίδιου νομίσματος. 2003-2007 Καθαρό στυλ και κοινωνική ευθύνη: δύο όψεις του ίδιου νομίσματος.

 

 

2003-07
Οι συνέργειες μεταξύ της διεθνούς εκστρατείας και του ημερολογίου συνέχισαν. Οι διαφημίσεις Lavazza και οι αφίσες που αντιπροσωπεύουν το όλο και πιο καθορισμένο, ξεχωριστό στυλ Lavazza, ελήφθησαν από τα ημερολόγια 2003, 2004, 2005, 2006 and 2007 , με φωτογραφίες από τους Jean-Baptiste Mondino, Le Gouès, Erwin Olaf, Ellen von Unwerth και Eugenio Recuenco.

Το 2004
το ίδρυμα Lavazza λανσάρισε το ¡Tierra!:

  • ένα σχέδιο βιωσιμότητας με στόχο την κοινωνική και την οικονομική ανάπτυξη κοινοτήτων μικρής κλίμακας καλλιεργητών καφέ. Ξεκινώντας με την Ονδούρα, την Κολομβία και το Περού, το έργο έχει πλέον επεκταθεί και στη Βραζιλία, την Ινδία και την Τανζανία
  • ένα φωτογραφικό ρεπορτάζ από τον Steve McCurry
  • μια καινούργια δράση coffee blend

Η Lavazza παρουσίασε το ¡Tierra! Έργο στο Salone del Gusto.
Το ντουέτο Bonolis / Laurenti συνέχισε να καταπλήσσει στην καμπάνια Paradiso, η οποία τώρα παρουσιάζει καινούργιους χαρακτήρες και νέες περιπέτειες: ένα πραγματικό σήριαλ από μόνο του.
 

2005
Η επιστροφή της Carmencita! Το απόλυτο σύμβολο της ιστορίας της διαφήμισης Lavazza και το αστέρι του Carosello από το 1964 έως το 1975, η Carmencita επέστρεψε στη μικρή οθόνη με μια κωμική σειρά που έτρεξε για 12 επεισόδια. Αντικομφορμιστικός, ειρωνικός, γεμάτος προσωπικότητα και χιούμορ, ήταν ένας πρωτότυπος, αποτελεσματικός τρόπος για να παρουσιαστεί η μάρκα ενώ το μη διαφημιστικό πλαίσιο τον καθιστά ακόμη πιο πολύτιμο. Η κωμική σειρά υποστήριξε επίσης το λανσάρισμα του χαρμανιού Carmencita.
Παρακολουθήστε μερικά διασκεδαστικά αποσπάσματα από την κωμωδία.

2005-06
Η καμπάνια Paradiso εισήγαγε μια σειρά από νέες καταστάσεις για τους δύο "επουράνιους” πρωταγωνιστές, που χάρισαν στους φανατικούς της σειράς μια ατελείωτη σειρά από τρελές καταστάσεις και ατάκες.
Δείτε τα διαφημιστικά Lavazza TV .

Lavazza, ζωτικότητα και χαρά της ζωής με τον καφέ 2000-2002 Lavazza, ζωτικότητα και χαρά της ζωής με τον καφέ

 



2000
Όλο και πιο δραστήρια στον τομέα της διεθνούς διαφήμισης, η Lavazza τώρα στοχεύει σε ένα ευρύτερο κοινό με ένα πολυποίκιλο φάσμα καταναλωτικών συνηθειών. Το αποτέλεσμα ήταν η ιδέα για την εκστρατεία του 2000: "Πάρτε το καλύτερο από τη ζωή με Lavazza, τον ιταλικό καφέ". Το ημερολόγιο Lavazza 2000 παρουσίασε φωτογραφίες από τον Elliott Erwitt.

2001
Το ημερολόγιο Lavazza 2001 παρουσίασε φωτογραφίες από τους Martine Franck και Richard Kalvar.

2002
Ένα καθοριστικό σημείο καμπής για τη διεθνή εικόνα της Lavazza, καθώς ξεκινά σε ένα πληθωρικό, υπερβατικό ύφος. Για πρώτη φορά, η διεθνής καμπάνια και το ημερολόγιο βασίστηκαν στην ίδια στρατηγική, και ανατέθηκαν στο ίδιο φωτογράφο, David LaChapelle.

Το ημερολόγιο 2002 δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά, έγχρωμο και παρουσίασε εικόνες που δημιουργήθηκαν ειδικά για τις καμπάνιες μέσω του Τύπου. Οι ζωντανές, δυναμικές φωτογραφίες ενσωματώνουν το πνεύμα της Lavazza, με το σλόγκαν "Espress yourself", το οποίο μετατρέπει την έννοια του εσπρέσο - ιδιαίτερα στο εξωτερικό - σε έναν τρόπο ζωής. Στην Ιταλία, η καμπάνια Paradiso TV συνεχίστηκε με τον Paolo Bonolis και τον Luca Laurenti σε αντικατάσταση του Tullio Solenghi. Η εμπειρία των θεατών βελτιώθηκε επίσης και εμπλουτίστηκε από μια σειρά διαδραστικών διαδικτυακών παιχνιδιών.

Η καμπάνια Paradiso, η συνολική ευρωπαϊκή εκστρατεία και το 1995-1999 Η καμπάνια Paradiso, η συνολική ευρωπαϊκή εκστρατεία και το "Segno Lavazza"

 

 

1995
Χωρίς καφέ δεν θα ήσασταν ευτυχισμένοι ούτε στον παράδεισο. Αυτή είναι η βασική ιδέα πίσω από τη νέα καμπάνια Paradiso, με πρωταγωνιστές τους Tullio Solenghi και Riccardo Garrone, καθώς και τον Άγιο Πέτρο. Οι σκηνοθεσία είναι των Gabriele Salvatores και Alessandro D'Alatri. Δείτε τις  Διαφημίσεις Lavazza TV.
Η Lavazza συνέχισε τη δέσμευσή της στη διεθνή διαφήμιση:
  - Στη Γαλλία, με την καμπάνια αφίσας "Bel Canto".
  - Στη Γερμανία, μετην καμπάνια “Wie in Italien” (Μου αρέσει η Ιταλία) που παρουσιάζει τη σταρ του ημερολογίου 1995, Maria Grazia Cucinotta.

1995-1999
Λανσάρισμα της πρώτης εκστρατείας Lavazza πανευρωπαϊκά με βάση τις κοινές αξίες του καφέ και της μάρκας (Η Lavazza είναι μια "μικρή γουλιά της Ιταλίας"). Η καμπάνια περιλάμβανε 2 διαφημιστικά στη TV και 4 διαφημίσεις στον τύπο. Το ημερολόγιο Lavazza 1995 με φωτογραφίες από την Ellen von Unwerth.

1996-1997
Η νέα καμπάνια αφιερωμένη σε μπαρ και καφετέριες αποκατέστησε την ηγεσία της Lavazza στον τομέα Ho.Re.Ca. Το σλόγκαν "Η Lavazza αναδεικνύει την ιδιοφυΐα σε σας" συγκέντρωσε διάφορες πτυχές (ποιότητα, εμπειρία και κατάρτιση), που παρουσιάζει ένα "πρόσχαρο" barista, συμβολίζοντας τη σχέση της συνάντησης μεταξύ της εταιρείας και των πελατών της. Το ημερολόγιο Lavazza 1996 με φωτογραφίες του Ferdinando Scianna.

1997-1999
Αυτή η χρονιά είδε το λανσάρισμα του "Segno Lavazza", μιας πλήρους σειράς από αξεσουάρ και έπιπλα για μπαρ και καφετέριες, συμπεριλαμβανομένων φλιτζανιών και επιγραφών, με βάση ένα τυποποιημένο "Α" του λογότυπου Lavazza. Το έργο είχε ως στόχο να εδραιώσει την ταυτότητα της μάρκας και να ενισχύσει την προβολή της στο κανάλι Ho.Re.Ca., επιβραβεύοντας τον επαγγελματισμό των baristas και ενισχύοντας την εμπειρία του πελάτη. Το ημερολόγιο Lavazza 1997 με φωτογραφίες του Albert Watson.

1998
Αυτή η χρονιά είδε την πρώτη εκστρατεία Τύπου για το σύστημα Lavazza Espresso Point, που απευθύνεται άμεσα σε εκείνους που πίνουν τον καφέ τους στη δουλειά: "Το μεγάλο εσπρέσο για μικρούς χώρους". Το ημερολόγιο Lavazza calendar με φωτογραφίες του Marino Parisotto.

1999
Το ημερολόγιο Lavazza 1999 με φωτογραφίες από το Magnum Photos.

Άφιξη των ημερολογίων, των νέων πρεσβευτών των προϊόντων και των διεθνών εκστρατειών. 1993-1994 Άφιξη των ημερολογίων, των νέων πρεσβευτών και των διεθνών εκστρατειών.


 


1993

Η Lavazza εγκαινίασε τη διάσημη παράδοση των ημερολογίων σχεδιαστή. το 1993 και το 1994, ζήτησε τις υπηρεσίες του κορυφαίου φωτογράφου Helmut Newton.
 

1993-94
Μετά από 17 χρόνια, Lavazza άλλαξε τη στρατηγική διαφήμισής της, αλλάζοντας την καμπάνια με τον Manfredi. Τέσσερις πρεσβευτές του προϊόντος επιλέχτηκαν για να αποφευχθεί η άμεση "αντιπαράθεση": Luciano Pavarotti, Monica Vitti, Giorgio Forattini και Bud Spencer. Παρακολουθήστε τα διαφημιστικά Lavazza TV.

 


Διεθνώς, η Lavazza ανέπτυξε διάφορες καμπάνιες στη TV για κάθε χώρα, με στόχο την αύξηση της επέκτασης και της αναγνωρισιμότητας της μάρκας, που συνοδεύονταν και πάλι από την ιδέα του ιταλικού στυλ:

  • Γερμανία 1993-94 “Soul of Espresso”.
  • Ελβετία 1993-94 “L'Italiano vero”.
  • Γαλλία (1994): προσαρμογή της ιταλικής διαφημιστικής καμπάνιας Lavazza με τους Luciano Pavarotti και Monica Vitti.
  • Ηνωμένο Βασίλειο (1994): “The Italian expression for coffee”.

Για την αγορά έξω από το σπίτι, αναπτύχθηκε η καμπάνια "Sorriso" για τον τύπο και το ραδιόφωνο, στοχεύοντας τόσο στο γενικό κοινό όσο και στο προσωπικό των μπαρ: το “sorriso” (χαμόγελο) εξαπλώνεται μεταξύ των πελατών μπαρ χάρη σε ένα εσπρέσο φτιαγμένο από επαγγελματίες, και ανάμεσα στο προσωπικό του μπαρ χάρη στην ποιότητα, την εξυπηρέτηση και την επαγγελματική υποστήριξη που προσφέρεται από τη Lavazza.

Νέα προϊόντα, νέες συσκευασίες και νέοι χαρακτήρες. 1978-1992 Νέα προϊόντα, νέες συσκευασίες και νέοι χαρακτήρες

 



1981-86
Η πρώτη εκστρατεία που στοχεύει ειδικά τα μπαρ και καφετέριες, δόθηκε στη δημοσιότητα στις ημερήσιες εφημερίδες και τον εμπορικό τύπο. Ο στόχος της εκστρατείας ήταν η δημιουργία μιας εικόνας "Lavazza Bar", με την προώθηση του ρόλου του barista ( "Lavazza, για κάθε barista στην Ιταλία»).

1986
Αυτή η χρονιά είδε τα εγκαίνια της εκστρατείας Locali Storici, η οποία ανέπτυξε την εικόνα της Lavazza Bar, συνδέοντάς την με την σημασία του καφέ ως μια ιστορική και πολιτιστική αξία.

1982-92
During this period οι πρώτες διεθνείς διαφημιστικές εκστρατείες Lavazza ξεκίνησαν στον τύπο και την τηλεόραση. Το σλόγκαν συνδύασε αμέσως το ιταλικό στιλ και τον καφέ εσπρέσο, παρουσιάζοντας τον Lavazza στη διεθνή σκηνή ως τον αγαπημένο καφέ της Ιταλίας.


1983-93
Η καμπάνια Manfredi εξελίχθηκε με την πάροδο των ετών, σταδιακά εισάγοντας νέες ιδέες και νέους χαρακτήρες.

1986-89
Λανσαρίστηκε το προϊόν Crema e Gusto, και το παρουσίασε όπως πάντα ο Nino Manfredi, με ένα νέο σλόγκαν: “Crema e Gusto. Κάθε φορά είναι η κατάλληλη στιγμή". Η Lavazza ήταν πλέον ο ηγέτης της αγοράς στην Ιταλία.

1988
Ο Lavazza Club, “καφές με σμόκιν”, λανσαρίστηκε για το επάνω τμήμα της αγοράς: αποκλειστικός και σοφιστικέ, ξεκινώντας με το όνομα. Για άλλη μια φορά, το προϊόν ενσωματώθηκε στην καμπάνια Manfredi. Δείτε τις τηλεοπτικές διαφημίσεις Lavazza της καμπάνιας Manfredi.

Η καμπάνια Manfredi. 1977 Καμπάνια Manfredi

 



Η Lavazza άλλαξε τη στρατηγική διαφήμισής της προκειμένου να εδραιώσει τη μάρκα, χρησιμοποιώντας μια νέα μορφή τηλεοπτικής καμπάνιας, προσθέτοντας την επιρροή των πρεσβευτών της μάρκας για τη στήριξη της αφήγησης: Nino Manfredi, μια αγαπημένη προσωπικότητα και μια διασημότητα με την καλύτερη έννοια του όρου. Ο Manfredi ήταν η προσωποποίηση του καφέ Lavazza μέχρι το 1993.

Η καμπάνια ήταν πρωτοποριακή: χρησιμοποιήθηκε σε όλες τις σειρές προϊόντων κατά τη διάρκεια των ετών, εκπλήρωσε το στόχο της εστιάζοντας την προσοχή στη μάρκα, ενώ εξακολουθούσε να μιλά για τον καφέ.
Τα σλόγκαν της εκστρατείας έγιναν στοιχεία της καθομιλουμένης, χάρη στις δυνατές ατάκες:

Ο καφές είναι μια ευχαρίστηση, και αν δεν είναι καλός ο καφές, πού είναι η ευχαρίστηση;

"Καφές Lavazza, όσο περισσότερο κατεβαίνει, τόσο περισσότερο σας ανεβάζει!"

 


Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις υποστηρίζονταν από καμπάνιες στον Τύπο, το ραδιόφωνο και τον κινηματογράφο. Δείτε τις τηλεοπτικές διαφημίσεις Lavazza της καμπάνιας Manfredi.

Σαφής, συγκεκριμένη διαφήμιση 1970-1976 Σαφής, συγκεκριμένη διαφήμιση

 

1970
Η διαφήμιση έγινε πλέον πιο συγκεκριμένη και κατηγορηματική, εστιάζοντας στα προϊόντα, την ποιότητα, την άνεση και την ευκολία χρήσης.

 

1973-76
Νέα προϊόντα και ειδικές εκστρατείες ξεκίνησαν (Qualità Oro, Rossa, Blu, Argento, Caffè Espresso in Filtri, Grandi Auguri and Paulista).
Η έλευση της οικονομικής κρίσης, η αύξηση των τιμών και η τάση των ανταγωνιστών να "υποβαθμιστεί" το προϊόν έδωσε στη Lavazza την ιδέα να βασίσει τη διαφήμιση της στη διαφάνεια.
Δείτε τα τηλεοπτικά διαφημιστικά Caballero και Carmencita της Lavazza.

Paulista, τι καμπάνια! 1959-1969 Paulista, τι καμπάνια!

 



1959-1960

Η Lavazza πειραματίστηκε με την εικόνα μιας ισχυρής μάρκας, ανεξάρτητα από το λογότυπο της εταιρείας, για πρώτη φορά με τον καφέ Paulista, αλεσμένο και συσκευασμένο κουτί σε κενό αέρος.

 

1961-1970
Λανσάρισμα της Qualità Oro, “ο καφές για τις σπουδαίες στιγμές" και του Dek, “ντεκαφεϊνέ αλλά γευστικότατος”: νέες μάρκες για καινούργιες αγορές.

 

1962
Ο Paulista έγινε ουσιαστικός πρωταγωνιστής μιας σειράς κωμικών μουσικών, διαφημιστικών κινηματογραφικού τύπου που δημιουργήθηκαν με την τεχνική στοπ καρέ.

 

1964
Ο Paulista έκαν ετην πρώτη του εμφάνιση στο Carosello με τα κινούμενα σχέδια που είχαν ήδη κυκλοφορήσει στον κινηματογράφο. Caballero Misterioso και Carmencita, με τις ρίμες τους και τα κωμικά Ισπανικά τους, έγιναν αμέσως καθημερινά ονόματα: οι περιπέτειές τους συνέχισαν μέχρι το 1975.

Δείτε τα τηλεοπτικά διαφημιστικά Caballero και Carmencita της Lavazza.

Από τη μεταπολεμική περίοδο στο Carosello 1946-1958 Από τη μεταπολεμική περίοδο στο Carosello

 



1946

Οι αδελφοί Lavazza λανσάρισαν τον πρώτο επώνυμο καφέ. Δημιουργήθηκε το πρώτο λογότυπο της Lavazza.

1949
Η πρώτη ενέργεια μάρκετινγκ ήταν η απόφαση να πωλείται το χαρμάνι Lavazza σε προσυσκευασμένες σακούλες, επώνυμα με το λογότυπο της Lavazza, προκειμένου να διαφημίσουν άμεσα την εικόνα της μάρκας. Αυτή ήταν μια σημαντική καινοτομία, σε μια εποχή που ο καφές ακόμη πωλούταν χύμα.

1950
Το σλόγκαν της πρώτης καμπάνιας Lavazza ήταν "Miscela Lavazza ... Paradiso in tazza” (“Lavazza… Παράδεισος στο φλιτζάνι”).

1958
Όταν η τηλεόραση εισήχθη για πρώτη φορά στην Ιταλία, η εκπομπή διαφήμισης Carosello ήταν το πιο δημοφιλές πρόγραμμα. Η Lavazza άφησε το στίγμα της, φυσικά, με μια μακρά σειρά από αξέχαστες τηλεοπτικές διαφημίσεις. Έτσι ξεκίνησε η ιστορική συνεργασία με το στούντιο Testa.